{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

Av for!!! {{forumTopicSubject}}

Av av av av AAAAAAAV!!!

Sådan som man kommer gående hjem fra at have været ude og handle (trækker cyklen med poser på).

Bedst som jeg trækker min cykel ser jeg en pige, ja jeg ved ikke hvor gammel hun var 15 måske 16 komme gående med sin labrador, tror det var sådan en var ikke helt sikker.

Nå ja, men som jeg kommer forbi hende ser jeg en dame længere fremme som står og snakker med en ældre herre, og ved siden af damen sidder der en eller anden blanding af noget langhåret og lav benet, har ingen ide om hvad det var for en.

Pigen med labradoren nærmer sig og damens hund er ikke i snor. den lille hund for øje på den store, og som et lyn fra en klar himmel, suser den lille hun forbi mig og min cykel og stormer lige i kødet af den yngre piges hund som med det samme udgiver et kæmpe hyyyl.

Jeg kigger på den ældre dame som snakker videre med manden, og som intet gør. Den yngre piger råber om hjælp, jeg kan se hun ikke aner sine levende råd.

Mig smide cyklen og varene i græsset og hen og hjælpe den stakkels pige og hendes hund som i øvrigt stadig skriger.

Jeg siger til pigen hun skal give slip på sin hunds snor så den kan løbe væk (vi befinder os på en grus vej så ingen biler bare rolig) Pigen slipper sin hund og idet hun gør dette så løbe den jo self væk. Da den store hun drejer for at komme væk for den lille hund så lykkes det mig at få fat på det lille arrige dyr. (det skal lige siges at damen stadig ikke gør noget, selvom hun flere gange har kigget sig over skuldrene)

MEN!!! Som jeg får fat i den lille satan, tro ikke at det får den til at falde til ro..... nææææ nej den angriber min arm istedet for -_-'

Imens jeg kæmper med mini djævlen, råber jeg til pigen hund skal kalde sin hund til sig og tjekke den for skader.

Jeg for endelig udyret af mig arm og fat i dens halsbånd, som jeg ikke tøver med at holde hårdt i og slæbe hunden hen til ejer..... Hvor JEG for en skideballe for at mishandle hendes hund??????

jeg skynder mig hen til pigen og sammen tjekker vi hendes vaps for skader, der er heldigvis intet og se og jeg siger at jeg syntes hun skal vende om og skynde sig hjem med hendes hund, da den ikke har fået nogen fysisk skade.

Hvilket er mere end man kan sige om min arm -_-'

Pigen tager sin hund hjem og da jeg så vender mig om for at konfrontere damen med den lille hund, så er hun væk...... forsvundet som dug fra solen....

Nå.... jamen mig hen til cyklen og så videre hjem..... og nu syntes jeg lige at i skal have lov at se min arm, det var heldigvis en lille hund, men HOLD NU K*** hvor gør min arm ondt AV!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av for!!!
  • #1   22. jun 2013 Og et mere smiley

    profilbillede
  • #2   22. jun 2013 Og et mere smiley

    profilbillede
  • #3   22. jun 2013 Og det sidste smiley

    profilbillede
  • #5   22. jun 2013 Av av ! Synes virkelig det er uforsvarligt og nærmest pinligt når folk "flygter" fra sådan noget !
    Håber hun har dårlig samvittighed! Hun kunne i det mindste sige undskyld :-\


  • #6   22. jun 2013 Hvis nogen skulle have en bøde og en over nakken var det da den emsige kvinde, for pokker en dårlig opførsel!! Hun skulle ikke have lov at slippe for en reprimande!!
    fantastisk at du havde overskud og mod på at gribe ind, respekt for det!
    gu ved hvad der var sket, hvis pigens hund havde givet igen, så var det vel sikkert den der måtte bøde.
    kors altså! Det er sådanne hundeejere der ødelægger det for os andre..


  • #7   22. jun 2013 Ja, hvis nu den store hund havde taget skade, så skulle hun da have været konfronteret med det, men pist væk det var hun altså..... *suk* -_-'

    Meget træls dag smiley


  • #8   22. jun 2013 Jeg ville prøve at finde ud af, om nogen kender den dame, og så ville jeg virkelig gå derhen og tale med hende.. Måske endda anmelde hende;. Det er bare ikke i orden at have sin hun løs når den både angriber hunde og mennesker.. Og så bagefter skælder ud på andre...

    Flot gjort af dig at hjælpe den pige!


  • #9   22. jun 2013 Ja nemlig Marie-Louise, min største frygt var virkelig at den store ville forsvare sig og komme til at skade den lille, sådan at den store skulle bøde, det var derfor jeg bad hende slippe den, så den ikke følte sig tvunget op i et hjørne og nødsaget til at bide.

    Og da jeg kunne se hvor det førte hen, med en rædselslagen pige og en rædselslagen labrador og en arrig mini køter, så følte jeg det var bedst vidst det gik ud over mig og ikke pigen labrador, havde dog alligevel aldrig troet at den bette hund uden tøven ville gå i kødet på min arm........ men det var nu engang det den gjorde og dette var noget jeg nogenlunde bedre kunne arbejde med.

    Ville dog ønske at jeg kunne have nået og have sagt noget + at jeg ikke var blevet kaldt yders grimme ting af damen.... deriblandt dyremishandler da jeg returnerede hendes lille biske hund smiley


  • #10   22. jun 2013 Den dame skulle godt nok have sig en omgang prygl! At være så ligeglad - både med sin egen hund, der jo som du siger kunne være blevet bidt af den store hund og med både den store hund, pigen med den store hund og dig.
    Føj for pokker! Hun er en skamplet på os hundeejere!

    Synes du skal melde episoden til politiet, da den lille hund som minimum skal idømmes at holdes i snor og gerne også skal bære mundkurv. Den er jo ikke rask i hovedet og bør absolut ikke have mulighed for at gentage "successen".


  • #11   22. jun 2013 Sikke en idiot af en hundeejer. Synes det var rigtig godt, at du kunne skride ind som den voksne, når damen ikke havde tænkt sig at gøre noget. Tommel op til dig herfra. smiley

  • #12   22. jun 2013 Problemet er bare at jeg ikke har nogen ide om hvem damen var, og pigen med labradoren kendte hende heller ikke, så vil nok være nødsaget til at lade det passere, men hvis jeg ser hende igen... sååå.... Sååååå!! Så sørger jeg for at få hendes adresse, navn og nummer! Sådan en hund skal bære mundkurv...

  • #13   22. jun 2013 Hvor længe er det siden du har fået en stivkrampe vac? Er det over 10 år siden, bør du få vagtlægen til at give dig en.


  • #14   22. jun 2013 Øøøøh ååååh hvor lang tid siden er det... hmmmm....

    Det er så lang tid siden jeg ikke kan huske det. Armen er kæmpe øm, og har en kæmpe hård bule lige der hvor en hjørnetand borede sig godt ind i armen + den har sådan en skøn blå farve... NOT ^^.

    Det kan godt være jeg lige skal have ringet til vagtlægen og have undersøgt om jeg skal have en ny vaccine. :S


  • #15   22. jun 2013 anmeld det. og som andre siger afsted til vagtlægen og få papir på skaderne.
    At finde den lede sæk er politiets opgave.


  • #16   22. jun 2013 Der er ringet til vagtlægen og jeg har fået en tid her klokken 15:20. Hun tøvede ikke et sekund med at sige at det skulle kigges på da hun åbenbart selv har haft erfaring med flere hundebid, så nu må vi se hvad der skal ske smiley



  • #17   22. jun 2013 Super godt at du reagerede på situationen og hjælp pigen, og eder og forbandelse til det .....BIIIP.... BIIIP... kvindemenneske, Det er simpelthen utroligt, vi nærmest dagligt skal høre om sådan nogle uansvarlige hundeejere herinde smiley

    Og av av med din arm, det ser ikke rart ud, som de andre siger Vagtlægen for at være sikker. Håber at det bliver værre...



  • #18   22. jun 2013 Ups mente selvfølge at det IKKE bliver værre.....

  • #20   22. jun 2013 Armen er ikke nær så rød mere, men den er dobbelt så stor som den anden, føler mig mærkelig med to forskellige størrelse arme ^^

    Jeg snakkede med pigen som havde den anden hund, og jeg gav hende mit nummer, sådan at hendes forældre kunne ringe til mig hvis de valgte at anmelde episoden smiley

    Jeg har ALDRIG mine hunde med når jeg er ude og handle eller når jeg cykler, men ja meget godt at jeg ikke havde nogen hund med det kunne have endt rigtig rigtig galt :S


  • #21   22. jun 2013 Sidder bare og bliver arrig over damen reaktion.... Synes desværre bare tit at de folk som bærer skylden, overfuser en så man står fuldstændig mundlam tilbage :S
    Men skide godt du reagerede og håber du finder hende smiley


  • #22   22. jun 2013 For pokker da også!!! Godt du hjalp pigen smiley
    Jeg synes bestemt du skal melde episoden. Så må politiet jo finde damen.
    Rigtig god bedring .-)


  • #23   22. jun 2013 Jeg ville også anmelde selvom jeg ikke havde navn og adresse på damen, så ligger anmeldelsen jo der til en anden gang - og det kan jo være, at det ikke er første gang det er sket.

    Og god bedring med armen. Den bliver sandsynligvis rigtig smuk lilla og blå i morgen, så tag gerne et par billeder der også.


  • #24   22. jun 2013 Så har jeg været inde ved lægen, hvor jeg både fik en stivkrampe og noget andet, som jeg ikke kan huske hvad hed + en cream til sårene som skal rense dem, så nu skal jeg lige i bad før creamen kan komme på..... Sikke en møg dag, og mig som ikke kan lide nåle.... *Suuuuuk* -_-'

  • #25   22. jun 2013 Derfor har jeg altid Kato i snor for han er usikker på både mennesker og hunde, og jeg ved med sikkerhed at jeg ikke kan kalde ham til mig igen for hans fokus er slet ikke til at flytte. Gid den gamle dame havde tænkt over det. Jeg vil også mene en anmeldelse er på sin plads.

    Håber den store hund kommer sig positivt over chokket og det samme med pigen, håber ikke hun er blevet alt for skræmt til at gå med hunden igen. :s

    Og selvfølgelig rigtig god bedring med armen. smiley


  • #26   22. jun 2013 Havde du ikke den lille satan i armene, da i tjekkede pigens hund ? hvad gjorde du ved damens køter, da du så at ejeren var væk? For hvis du havde meldt det eller taget til dyrlægen, kunne de vel finde ud af hvem ejeren af hunden var ? ja så ville hun jo få en bøde, det er næsten den eneste måde at folk lær det på, når de skal betale

  • #27   22. jun 2013 Marianne T:

    Jeg havde den lille satan i armene før jeg tjekkede pigens hund. Da jeg jo havde bedt hende slippe snoren så den kunne slippe væk fra den lille, så bad jeg hende om at fange den igen mens jeg afleverede den lille djevel tilbage som hang i min arm.

    Da jeg så havde afleveret hunde og fået en skider for at være dyremishandler, bad jeg damen om at vente da jeg skulle tjekke pigens hund for skrammer. Da jeg så havde gjort det og ville vende tilbage til damen så var hun pist væk :S

    Så hun fik hunden og skred, selvom jeg bad hende blive, da jeg skulle tjekke pigens labrador som hun lige havde fanget ind igen smiley


  • #28   22. jun 2013 Nå for f..... det kunne ellers være fedt hvis hun fik en bøde. smiley så kan hun lære det. Dejligt at du hjalp den stakkels pige, selvom du så kom til skade smiley Har du tænkt på at melde det ? Havde det nu været en anden race !!!!!!!!! så var den blevet aflivet på stedet. Bare fordi det var en lille hund, tror jeg at mange ser mellem fingerne med hvad de gør. Har virkelig ondt af dig (har næsten lyst til at sige "arme" dig) Det ene øjeblik er du superwomen, bagefter sidder du som (næsten) Rambo og syr dig selv, Øv for en dårlig oplevelse, god bedring og god lørdag smiley

  • #29   22. jun 2013 Marianne T: Jeg har tænkt på at melde det, men jeg ved ikke om politiet vil tage det seriøst når det er en lille hund + når jeg ikke aner hvem kvinden er :S

    Tusind tak hehe, føler mig helt smigret, jeg er bare glad for at kunne være til hjælp for den stakkels pige, hun stivnede totalt og jeg kunne godt se hvor det ville ende henne, og det havde ingen af os lyst til at det skulle ske ^^ og god lørdag til dig også smiley

    Skal i alle lige se min arm her ikke så lang tid efter den er giga hævet, blå og øm....., jeg frygter allerede hvordan den vil se ud i morgen *suuuk* -_-





    profilbillede
  • M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 283
    #30   22. jun 2013 Hvis du evt. får kontakt med pigen eller hendes forældre, viser dine papirer fra skadestuen og nogle billeder af din arm, så kan de blive nødt til at tage det alvorligt smiley

    Hvis du så hvem hun stod og snakkede med kan du jo evt. ringe på der? smiley


  • #31   22. jun 2013 Manden hun snakkede med kunne faktisk godt være en mulighed, havde jeg ikke lige tænkt over i øjeblikket jeg stod der takker ^^

    Jeg er også glad for at jeg tog til lægen, jeg har virkelig fået en hjørne tand i kødet der... Det gør nas! for at sige det mildt ^^



Kommentér på:
Av for!!!

Annonce