{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Hvor gammel? {{forumTopicSubject}}

Ok... en hund er drægtig x antal dage.... efterfølgende må hvalpene flytte hjemmefra når de er 8 uger gamle.

Hvor mange måneder er 8 uger?

Og, hvis en hvalp er 3 måneder, hvor mange uger er den så?
Og hvordan tæller i uger fra fødselstidspunktet?

Ja lidt besynderligt indlæg GGGGG forklaring følger, vil lige høre hvad i andre mener først ggg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor gammel?
  • #1   6. mar 2011 Charlotte... jamen hvornår kan man så sige at en hvalp er 3 måneder gammel? hvor mange uger er den der?

• #2   6. mar 2011 altså en uge er 7 dage. fra mandag til mandag er en uge smiley
    man kan ikke sige hvor mange uger der er en månede, fordi det er lidt forskelligt fra månede til månede..
    I den her månede er der 4 uger og 2 dage smiley

• #3   6. mar 2011 Meget komisk spørgsmål.. smiley

8 uger er normalvis 2 mdr - eftersom der er 4 uger på en måned.. Men da der ikke altid er præcist 4 uger på 1 mdr - kan man jo ikke helt regne med de 2 mdr..

Så vil sige ligesom Charlotte - man regner ikke i måneder med hvalpe - man regner i uger.. smiley

• #4   6. mar 2011 Det nytter jo ikke at regne i måneder, eftersom måneders længde er forskellig;o)

Og 8 uger er 8 uger -altså 8 x 7 dage, så det skulle da være ret ligetil at tælle;o)

• #6   6. mar 2011 Jamen den med ugerne havde jeg nemlig også helt tjek på gggg men på udstillinger tæller ugerne ikke åbenbart... her tæller man måneder...
    Jeg vile have haft min ene med som selskab til den anden og i den forbindelse blot have trasket lidt rundt med hende i en uofficiel baby klasse nu hun var der... men de mener først hun er 3 måneder når hun er 13 uger + nogle dage gammel. Og ikke når hun er 12 uger.

Men ja regner man i måneder.... så skal hun jo så være ældre

Jeg blev bare forvirret.... først regner med dage under drægtigheden, så regner man uger frem til salg, og nu regner man måneder ggg

• #7   6. mar 2011 hvis hvalpende er født den 1-1 er den 12 uger og 5 dage den 1-4 :d hvis det vel og mærket er i det her år..
    Tæller man i måneder nu ? smiley

• #8   6. mar 2011 Jamen 3 måneder er man 3 måneder efter, man blev født. Er man født d. 15. december, bliver man 3 måneder d. 15. marts. Hvor mange uger det er, afhænger af længden af de aktuelle måneder.

• #9   6. mar 2011 Mener nu nok at en måned regnes som 4 1/2 uge, Men lige netop her omkring februar er det jo lidt specielt, da februar måned er præcis 4 uger!

Kommentér på:
Hvor gammel?

Annonce