{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

Hvorfor skal den dog lige gemmes der? {{forumTopicSubject}}

Ja bamse har fået et rugbrødskødben fra bageren som han er heeeeel syg med .. Han er så "mæt" tror jeg og vil derfor gemme det..

Først går han op i sofaen og prøver at gemme det under en pude men det er åbenbart ikke godt nok så begynder han lidt at pive for hvor skal han så gemme det? hmm

Han tager så hans kurv og begynder at krasse heeelt vildt og tage alle puderne op så det kan ligge helt i bunden .. men det er åbenbart heller ikke godt nok og hans tålmodighed er ved at tage lidt i overkant, så han piver igen.. han går så ind i sin hule (hans hundehus) og står og krasser heeelt vildt igen og hyler samtidig med han kradser. Men det er heller ikke godt nok..

SÅ siger jeg til bamse så løb dog ind i sengen og gem det og ved i hvad det gør han ? forstod han lige hvad jeg sagde eller hvad? men han kom ud og var total glad for at det lige var der han gemte det.. Jeg går ind og kigger ved sengen hvor han har gemt det.. og der ligger det lige så pænt ovenpå sengen, jeg begyndte da lidt at grine af det... for det ville da være gemt mere under hans kurv end fladt på sengen.. hmm andres hunde der har denne finurlige adfærd hihi.. Bare lige en lidt sjov ting bamse laver jeg ville dele med jer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skal den dog lige gemmes der?
  • #1   6. mar 2011 Kia gør det samme. Hun har dog fundet ud af at hun synes at vaskemaskinen eller tørretumbleren er de bedste gemmesteder så jeg skal huske at gennemtjekke begge inden jeg bruger dem for ofte ligger der en hel del forskellige ben i begge :o)

  • #3   6. mar 2011 Sanne.. hihi det er da sjovt de lige har de gemmesteder, men man burde da mene at hvor vi ikke kunne se det ville være bedre?.. men sengen er åbenbarts bamses gemmested nu:)

  • #4   6. mar 2011 Ghini gemmer også kødben, hun har en mani med, at det skal graves ned i aviskassen ved siden af hundekurven, og kan bruge rigtig lang tid på at få det dækket ordentligt.

    Når hun endelig er færdig, er det sikkert som amen i kirken, at Alfa rejser sig fra kurven og går direkte hen og graver benet op igen til stor undren for Ghini, der åbenbart selv synes hun har gemt det godt smiley


  • #5   6. mar 2011 Kirsten-- haha stakkel Ghini hun føler sig sikkert lidt overrumplet af din anden det gad jeg godt se:)

  • #6   6. mar 2011 Nogle gange når Lúa får et rigtigt lækkert ben og hun ikke er sulten nok, så går hun direkte ud i haven og graver det ned. Benene er åbenbart meget lækre nogle uger senere, hvor de er rådne!

  • #8   6. mar 2011 Zenta går os helt amok når hun gemmer ting, enten i revner i sofaen, i brændekurven, i vasketøjskurven, i vaskemaskine og ellers i haven smiley

  • #10   6. mar 2011 Min gemmer også, han spiser det meget sjældent med det samme! Først bruger han ca 1 time på at gå rundt i hele huset med det i munden og lede efter steder. Total raskløs!

    Når han så er træt af det og mener han har fundet det perfekte gemmested, falder han om i kurven. Det er åbenbart hårdt at gemme tyggeben smiley
    Jeg griner hver gang, for hunden må være lettere hjernedød eller sådan noget, for det ender altid med han har "gemt" det bag en spisestuestol eller bag sofaen ( den står ca 1 meter fra væggen) eller ved siden af reolen. Alle steder til frit skue.... Men han er sikker på ingen finder det :o)

    Han skal absolut ikke ud i haven, der er det gravet ned på nul komma fem, hvilket også er fint nok! Men hvis det er derude står han konstant og piver ved døren og vil ud, bare lige for at se om det stadig er der og vil ind 2 sek efter. ret træls her om vinteren, men det giver da god motion for ejeren. Tror han er bange for naboens hund kommer og tager det ( trods indhegnet have*ggg*)


  • #11   7. mar 2011 det er godt nok ikke en "kødbens" historie men på et tidspunkt da vi havde en lille hylde under vores sofabord. hvor der altid lå e del på.
    Og så var der en dag hvor min kære mor havde lagt hundes godbidder i en rosin bøtte og det havde vores han hund luret så nogle få timer efter den var blevet stil på hylden under sofabordet syndes vores han hund lige han skulle havde en godbid.
    Mens min mor sad ved sin computer travl optaget af et spil, var vores han hund begynd at krasse og knoglet med at få det her log af rosin bøtten og vores hun hunde bliver jo også ind i det da de ved hvad der er i den.
    Men min mor opdager ham og henter kammeraet og tage nogle billeder af ham.
    Men hun sider og griner af dem får Amsi låget af den her bøtte og begynder hurtig af gumle godbidderne i sig og Susi og Cille når da også at få nogle med, men da der til sidst kun er nogle krummer tilbage i bunden af bøtten tage han den med ind i sit bur og på en eller anden måde havner den her bøtte på hovedet af ham. og min mor flækker af grin.
    Kort efter kommer min søs ind af døren og høre min mor grine og da hun så kigger ind i stuen så flækker hun selv af grin over Amsi der sider i buret og har den her rosinbøtte over hovedet smiley
    Det skal lige siges at der ikke var så mange godbidder i bøtten men nok til af han fik ond i maven det lille pus.


  • #12   7. mar 2011 hhahahahaaa, nogle søde hunde i allesammen har smiley

Kommentér på:
Hvorfor skal den dog lige gemmes der?

Annonce