1.042 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

kødben eller ej kødben eller ej

tænker lidt på hvor ofte har jeres hunde kødben...

jeg tænker ikke på de gamle okse knogler som ligger forlat i haven i et halv år inden de igen blir et hit, men hvor ofte har jeres hunde kødben inden for.

min hund har altid et, han spiser af det hver dag, og får et nyt når det er spist

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kødben eller ej
  • #2   9. mar 2011 min får de masive/sammenpressede .
    tænker bare om det er godt eller skidt.
    tænker lidt at det vel renser tænder at ligge og gnave i sådan et...
    og alto´s mave kan sagtens tåle det.
    jeg har i fryseren okse knogler, som han kun får om sommeren i haven, han synes det er skønt, når det er varm.

• #3   9. mar 2011 Vores får en til to i weekenden, men forhen fik de oftere. Nu får de kun det, da den ene har fået madallergi og dyrlægen råder os fra at give dem kødben, men køber så nogle allergivenlige nogle som de får.

• #4   9. mar 2011 Mine har næsten altid oksehudsben til at ligge. Så får de okseøre, struber, lammeben, tryner, og andre tørrede ting. Ca 1-2 gange om ugen får de rå ben af en art. De elsker det og forlader det ikke før det er væk =)

• #5   9. mar 2011 Mine får rå ben en gang om ugen..
    De pressede hudben og ruller får de ikke, det er alt for fedt, og de vil bare forsøge at sluge dem..

• #6   9. mar 2011 Vores har de der hvide oksehudsruller liggende, så kan de tage og gnave i dem som de lyster. De spiser ikke en op af en eller to gange... De har dem i flere dage, og ellers så råfodre vi, så de får kødben en 4 gange i ugen i form af kyllingehalse, kyllingerykke, lammeriben, kødfulde gedeben osv. De rigtige okse-, gris-, lammeknogler får de kun ca. hver 14. dag i haven, da det slider på bisserne.. Men de er også rimelig kødfulde...

• #7   9. mar 2011 Mine får stort set aldrig okeshudsruller og den slags.

De får istedet 1 gang om ugen ca, et råt ben, og det holder jo så gerne nogen dage, sommetider længere

• #9   10. mar 2011 er der nogen der ved om de feder... Altså de masive.

• #10   10. mar 2011 Kia kan desværre ikke tåle okse og svinehudsben så dem får hun ikke.

Hun får indimellem kanin eller lammeører men hun gider dem ikke rigtig. Gode lammeribben får hun når jeg kan komme til det.

Dengang man kunne få strudseben fra ZooPlus der var de et hit. Hun bed i dem hver dag og de holdt meget meget meget længe :o)

Trine: Aner det ikke. Men er det ikke noget med at kalve, lam og kaninører og ben er mindre fedende end svin og okse etc.?

Kommentér på:
kødben eller ej

Annonce