Kødben eller ej ? Kødben eller ej ?
Er min hund unormal?????
I går købte jeg et rigtigt lækkert kødben til hende hos vores slagter . Han kan så godt li' hende , så det var ekstra lækkert med rigtig meget mørt kød på, næsten 2 cm over alt. Så jeg troede at nu blev Angel glad. Men næ nej... Damen vil da godt spise kødet , HVIS vi piller det af og giver hende det. Men ikke om hun gider gnave i det selv...Det er jeg sådan set lidt ked af , dels er det jo godt for tænderne , dels har jeg besluttet at , hvis hun viser det mindste tegn på allergi, vil jeg barfe. Men det kan jo ikke lade sig gøre , hvis hun ikke gider spise det.... Er der nogen der har gode ideer til , hvordan jeg kan få hende til at spise det ?
Jeg har tildligere haft hunde , men de har alle været rigtig glade for kødben .
Og Angel vil gerne gnave i oksehudsben....

jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 1.886
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.259
Det hart jeg også prøvet. Det hjælper ikke engang , at kattene snuser til det , hn jager dem bare væk....
Hun er ellers glad for røget ben og dem af oksehud , så det kan ikke være fordi hun ikke vil gnave .
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
nej jeg ved ikk', har aldrig været ude for en hund der ikke var helt vild med friske ben - men lad for guds skyld være med at pille kødet af og gi' ham..... han er da bare super doven og vil ha de gode sager serveret *S* Lad ham hellere vente lidt med aftensmaden så....
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Hvis, kan det være hun ikke helt ved hvad hun skal gøre med det ; )
Da koen første gang fik præsenteret en hel kylling vidste han heller ikk lige hvordan det skulle gribes an, men med lidt guidning og opmuntring blev alt spist =)
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.991
Prøv næste gang med et ben med lidt mindre kød på - og så bare lad hunden blive inspireret selv ;o)
Tror ikke man skal pille af og give den det - det skaber bare et kunstigt behov...
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.191
men nej, det er simpelhen for overvældende for hende. så efter en dag måtte køresten skære det i mindre stykker. det hjalp, så det kan være du kan prøve det.
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 145 Svar: 1.181
tro ikke hun vidste helt det var ´til hende og nu er det run guf for tænderne *SS*
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 145 Svar: 1.181
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.191
du må ikke give op, der er så mange fordele ved at de gnaver i ben
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.991
Og nogen hunde går ikke i gang med projektet medmindre den har fuldstændig fred til det.... Og selv vælger, hvor den skal ligge...
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 1.960
Elsker at ligge og tygge i det =)
Første gang hun fik et, lagde jeg mig ned ved siden af hende, snuste til det og det samme gjorde hun... Da jeg så lod som om jeg spiste det begyndte hun også =)
Lige siden har der ikke været problemer...
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.259
Grunden til at vi pillede lidt kød af er , at hver gang hun skal ha' noget nyt er at hun altid lige skal ha' et par bidder fra hånden først...
Kødben eller ej ?