{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sulten
  • #1   11. mar 2011 Hvor gammel er hunden?
    Du kan afhjælpe hendes hundens vane med at spise egen lort ved at give hende ananas. Så kommer hende lort til at lugte skidt og skulle derfor hindre hende i at spise den


  • #2   11. mar 2011 hun får osse mere end hun skal ha få kan ikke holde ud at se hun er så sulten. men da hun er en stor race vil jeg heller ikke over fodre hende. men sulte skal hun ikke. hun er 12uger gammel.

  • #3   11. mar 2011 Er hunden tynd at se/mærke på????
    Det er DÈR du skal afgøre, om den skal reguleres i sit foder. Om det så er portionsstørrelser eller energi-mængde der skal ændres på afhænger af andre faktorer.

    Man kan ikke "bare" give mere foder...

    Vores hvalp kan spise KONSTANT og spiser vores tæves mad, hvis han kan komme afsted med det.

    Han er lige på kanten til det fede nu, så tør da slet ikke tænke på, hvordan han ville ende, hvis vi skulle "stille hans sult".

    Han får mad 3x dagligt og får 500 gr pr portion. Foderet er voksenfoder med et "normalt protein- og fedtindhold.


  • #4   11. mar 2011 Nogle hunde har ingen indbygget stop-knap der fortæller dem at de ikke skal spise mere men fortsætter bare. Stemmer i med maibriit at det er hundens "huld" du skal kigge på. hvis den ser tilpas ud, skal den ikke have mere men får det den har brug for.

    så må du bare i gang med at aflede dens opmærksomhed så den får noget andet at tænke på. og så i øvrigt prøve at finde godbidder/tyggeben som tager lang tid at indtage, fx et marvben med fyld.


  • #5   11. mar 2011 hun ser heldigvis tilpas ud. og får ting der tager tid.. det er første gang jeg fodre med royal canin og ingen af mine tidligere hunde har søgt efter mad som hun gør derfor jeg spørger.. og synes det er ski træls hun skal udvise sådan en sult hun render en i røven og tigger konstant. lære hende dog hun ikke skal men hun forstå hat altså for så er det da bare mere spændende at gå ud og spise sit lort..

  • #6   11. mar 2011 jeg har det sådan med sølve - at så længe hun kan spise så får hun noget at spise.. jeg følger ikke anbefalingen netop fordi det jo er en anbefaling..

    og så længe hun ikke er tyk så er der ingen grund til at begrænse hvad hun får at spise..


  • #8   12. mar 2011 tak palle det vil jeg prøve

  • #9   12. mar 2011 skal lige siges at gulerødder ikke nødvendigvis giver de lækreste lorte ggg

Kommentér på:
sulten

Annonce