Foderdebatten

Foderdebatten

Medlemmer: 294
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.580 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

sulten sulten

hej
jeg har en lagotto hvalp på næsten 6 mdr. Han har lidt meget af tynd mave - ikke rigtig diarre, men meget løst. Er blevet behandlet hos dyrlæge, og tjekket for alt muligt.
Nu er det bedre, men han er så forfærdelig sulten. Han får i overkanten af anbefalingerne på hundemad (eagle pack) + kogt ris for mavens skyld. Men han er bare så sulten. Er der nogen, der har oplevet tilsvarende eller har råd. Han er sådan en dejlig afslappet hund, når han er mæt. Men jeg er jo også bange for at han skal blive for tyk

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sulten
  • #1   24. nov 2008 Hej rose-maria.... prøve med havregrød om morgenen, for det første er det kanon godt for maven og for det andet mætter det godt.

• #2   25. nov 2008 Grønsager, frugt og rodfrugter mætter men kan desværre give maveproblemer ... Hvis din hund tåler grønsager etc. så ville jeg give dette.

• #3   25. nov 2008 Hvis jeg stod med sådan en hund ville jeg prøve med kogte kartofler. Og gerne de røde.

Kartofler lægger et solidt bundlag i maven og de røde er formidable til tynd mave :o)

• #4   25. nov 2008 Tak for de gode råd. Han må arbejde for en del af sin hundemad. Så det gør vi allerede. Havregrød er han glad for, men det giver lidt løs mave. Jeg vil prøve med de røde kartofler. Han er glad for grønsager, men lige nu er det for hårdt for hans lille mave. Den skal have så meget ro som muligt

• #5   25. nov 2008 HEJ ROSE-MARIA H'
    Jeg har en goulden retriver tæve hun har døjet meget med sin mave og altid sulten.
    Jeg købte hunde piller fra hill Lam og Ris når der er gået ca et par dage begynder hendes mave at blive okey det bruger jeg i et par mdr
    1 maven okey
    2 pels blir lækker
    og ja så starter jeg igen almeneligt foder nogget hun elsker er et par spk A38 sammen med.

Kommentér på:
sulten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce