{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Sulten/ikke sulten? {{forumTopicSubject}}

Den lille bebs får mad 3 gange dagligt, med det foder han for lige pt, så skal han have 260 gram dagligt, det vil sige 86 gram fordelt på 3 måltider..

Jeg synes det ser ret voldsomt ud i skålen, men han er jo selvfølgelig også hvalp..

Men han har ikke ville spise sin aftensmad og her til morgen heller ikke.. Jeg hentede ham fredag, så måske det har noget med det at gøre?

Eller er han bare ikke sulten? Nu står maden fremme, så han bare kan spise når han bliver sulten, den store rør det kun hvis hun får lov (og det gør hun ikke)..

Han har også en sjov vane med at gø og stirre på Cindy når hun spiser, der må hun altså lige sige fra overfor ham, men det kan hun også godt smiley derefter går han over i hendes tomme skål og graver som en gal.. Han spiser heller ikke sin egen mad hvis den kommer over i hendes skål...

Lige nu er jeg lige så stædig som ham.. Men han er 10 uger, tror i det er fordi der skal en smule vand i? Han har fint spist det de andre gange..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sulten/ikke sulten?
  • #1   6. jan 2013 når han kun er 10uger skal maden stå med vand i noget tid til det er blød... og hvis han ikke har spist efter 10-15min så tagd et fra ham...

    måske du skulle prøve og foder i hver sit rum... et gjord vi til og starte med da vi fik hvalp og så rykkede vi dem tætter og tætter sammen og nu spiser de ved siden af hinanden...


  • #2   6. jan 2013 De spiser også hver for sig, men han løber ind til hende.. Har lige fået børnegitter op.. Måske jeg skulle prøve at lukke det mens de spiser..

  • #3   6. jan 2013 Nelly spiste heller ikke de første dage vi havde hende.. Men var vi på besøg hos hendes bedste ven, blev hun ligesom du beskriver også nysgerrig, over hans mad og madskål... Ja prøv og blød det lidt op i noget vand, og giv ham det, og tag det så fra ham igen efter ca. 20 minutter.. Er ikke sikker på det virker når han er så lille..
    Måske er hele verden bare meget mere spændende en at spise mad fra sin madskål?
    Held og lykke(:


  • #4   6. jan 2013 Han har spist.. Han fik lidt vand i og en lille bitte smule olie.. Det kunne lokke ham smiley

  • #5   6. jan 2013 Jeg synes også det er rigtig meget mad.. Det er det foder han fik med fra sin hvalpepakke.. Han vejer 4,5 kg.. Jep, det er euk puppy small breed.. smiley

Kommentér på:
Sulten/ikke sulten?

Annonce