590 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hanhunde og strinten hanhunde og strinten

hej hg.
jeg er den lykkelige ejer af to små chihuahua hanhunde coco er 8 mdr og slinky 5½ mdr. men de strinter helt vildt indendøre og jeg var forberedt på det da jeg valgte nr. to men det er rigtig slemt, det er så slemt at de til en udstilling lettede ben op af en dame vi stod og snakkede med. jeg er gået i gang med hård træning og det har båret frugt da de i to dage ikke har strintet men blev så anbefalet af en gammel bekendt at give dem en hormonsprøjte- og kender ikke så meget til det så har i nogen erfaringer med hormonsprøjter?
jeg ville ikke kasterere dem, da de senere hen hvis de er egnet bliver mine avlshanner. det skal lige siges de er renlige men det er inden for den sidste måned de er begyndt på det og det faktisk den yngste der er værst til det
ønsker både gode/dårlige erfaringer
skal jeg bare acceptere at de letter ben op af fodtøj dørkarme osv

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hanhunde og strinten
  • #1   17. mar 2011 Du skal betsemt ikke acceptere det! Dine hunde er kønsmodne begge to, og de markerer formentlig territorie fordi de er konkurrenter.
    Det er ikke særligt smart at have to hunde på samme alder, netop pga. konkurrensen hundene imellem. Du må ty til en eller anden form for træning. Jeg har ikke hanhund, så kan ikke rådgive ydeligere, men mon ikke andre kan smiley

• #2   17. mar 2011 har selv en chi han på 2,5 år... han strinter også en gang i mellem indenfor men mere sjældent end tit. Om det er fordi jeg har 2 andre hanhunde som godt nok er kastrater (labradormixes) ved jeg ikke.
    Men heldigvis er det jo meget lidt der kommer ud hvis man elleres lufter regelmæssigt.
    Min dyrlæge anbefalede mig også de der spøjter,da jeg havde problemer med han "humpede" minekatte, men fik også af vide at de kan virke mere end et år da hundene er så små så droppede det da jeg også fremtidigt gerne vil avle på ham.... Så du må bare i gang med kost,spand og rodalon hvis du ikke vil prøve lykken med det andet.

• #3   17. mar 2011 Jeg bruger tisse bælter til mine hanhunde , når mine tæver er i løb ... for så vil mine også strinte indenfor ... og det må jeg nok sige hjælper ! Men ved ikke om det afhjælper det ... men sådan klarer vi situationen her med tæver i løb og sunde hanhunde som gerne vil mærke af .

• #4   18. mar 2011 har tissebælter men det var mere når vi skulle besøge folk sys ikke rigtig det burde være nødvendigt 24/7 hjemme men må prøve lidt forskelligt

Kommentér på:
hanhunde og strinten

Annonce