hanhunde og strinten hanhunde og strinten
hej hg.
jeg er den lykkelige ejer af to små chihuahua hanhunde coco er 8 mdr og slinky 5½ mdr. men de strinter helt vildt indendøre og jeg var forberedt på det da jeg valgte nr. to men det er rigtig slemt, det er så slemt at de til en udstilling lettede ben op af en dame vi stod og snakkede med. jeg er gået i gang med hård træning og det har båret frugt da de i to dage ikke har strintet men blev så anbefalet af en gammel bekendt at give dem en hormonsprøjte- og kender ikke så meget til det så har i nogen erfaringer med hormonsprøjter?
jeg ville ikke kasterere dem, da de senere hen hvis de er egnet bliver mine avlshanner. det skal lige siges de er renlige men det er inden for den sidste måned de er begyndt på det og det faktisk den yngste der er værst til det
ønsker både gode/dårlige erfaringer
skal jeg bare acceptere at de letter ben op af fodtøj dørkarme osv
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 159 Svar: 12.795
Det er ikke særligt smart at have to hunde på samme alder, netop pga. konkurrensen hundene imellem. Du må ty til en eller anden form for træning. Jeg har ikke hanhund, så kan ikke rådgive ydeligere, men mon ikke andre kan
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 533
Men heldigvis er det jo meget lidt der kommer ud hvis man elleres lufter regelmæssigt.
Min dyrlæge anbefalede mig også de der spøjter,da jeg havde problemer med han "humpede" minekatte, men fik også af vide at de kan virke mere end et år da hundene er så små så droppede det da jeg også fremtidigt gerne vil avle på ham.... Så du må bare i gang med kost,spand og rodalon hvis du ikke vil prøve lykken med det andet.
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 116 Svar: 614
hanhunde og strinten