16. jan 2012 Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 24 Svar: 217
Hanhunde strinten:( Hanhunde strinten:(
Hej alle i dejlige hunde elsker:)
Jeg har brug for noget hjælp, så håber i har nogle ideer til hvad der kan gøres.
I min svigerfamillie er der 4 hanhunde. Den ældste er Kastreret ( Var han da de fik ham) Han er vel godt og vel 5-6 år.
De 3 andre er ikke Kastreret. Det er yorkshire terrier, Dværg gravhund og en blandings hund, af gravhund og jack russel terrier.
Yorkshire terrien er stadig hvalpet, så det er mest blandingen og gravhunden som strinter. Og det er blevet rigtig slemt.
Det er meget sjældten man tager dem i det. Men det sker hverdag, og nye steder hverdag. Der bliver sprøjet med gå væk hund, eller piss off som der er blevet købt i maxi zoo.
Det væreste er at hvis man glemmer og lukke soveværelset, så bliver det gjort i sengen:(
Så spørgsmålet er hvad kan man gøre ved dette? Kan man overhovedet gøre noget? Jeg tænker bare der går ikke lang tid før hvalpen sikkert også begynder, også er det lige pludselig 3 hunde som gør det!
Håber i kan hjælpe.
jan 2010
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 518
Spioner dem, og sørg for at tag' dem i det, lige når de gør. Det har ingen effekt hvis du først finder ud af det en halv time efter eller noget. Det skal være lige i øjeblikket, og så skal de vide at det ikke er ok.
jan 2010
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 518
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 204
Når først sådan nogle hanhunde kommer igang med deres markering, kan der godt gå lidt pisse-konkurrence i det, med at markere hinandens markeringer - hvilket jo selvsagt bliver ved, hvis de på nogen som helst måde kan snuse tisrester.
jan 2012
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 24 Svar: 217
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 204
Ved godt det ikke er min tråd, men har ikke lige hørt om det før, så blev lidt nysgerrig
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.082
Hanhunde strinten:(