{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Mit livs frygt! - som endte godt. {{forumTopicSubject}}

Her i formiddag var hundene ude i haven, og har nok været der 45 min, de rendte og hyggede sig, og spiste rødder .... lige pludselig sidder Bella foran døren og vil ind, jeg lukker hende ind og kalder på Molly ....
Ingen kommer ... jeg smutter så i tøjet, og ud og kigge ... haven er tom!

Skynder mig ud i de 2 forhaver vi har, heller ingen Molly .... ind og give Bella halsbånd og snor på, og så afsted - fik både ringet til søster og svigerforældre som bor i nærheden, og kæresten som er på arbejde.
Jeg får stoppet en masse på vejen og spørger om hun er set ... naboen havde set hende for 10 min siden, der rendte hun rundt i forhaven ( Hvorfor er der dog ikke blevet sagt noget, de ved vi har hegn! )
Efter at have løbet et stykke op af den ene vej med Bella, siger kæresten at jeg skal prøve at rende ned i "skoven", så jeg render tilbage igen - og der kommer Molly så rendene inde i min forhave igen! - Jeg har aldrig tudbrølet så meget da hun kom.

Lige ved os er der en million veje hun kunne vælge at gå ... den ene vej, hvor hun kom fra ligger der en tog overskæring, I fredags måtte toget dernede bremse hårdt fordi der rendte 2 hunde der ... det kunne være gået gruelig galt, og jeg havde ALLE tanker i hovedet om hvad der kunne ske! + hun havde ikke halsbånd på.

Jeg har stadig en knude i maven!
Når kæresten kommer hjem, så går vi haven igennem, så det ikke sker igen, indtil da så er hun ikke alene i haven!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit livs frygt! - som endte godt.
  • #1   19. mar 2011 puuuha godt det endte godt, min kusines ene hund stak også af her for nogle uger siden, så vi ledte en halv dag før vi fandt ham, puuha hvor er det bare ikke sjovt.

  • #2   19. mar 2011 Ihh kender følelsen af panik over hvad ens hund kan nå at forårsage af skade for andre og sig selv på sådan en springtur.

    Godt hun er hjemme i god behold :o)

    I må haven igennem med lup og få den forstærket.



  • #3   19. mar 2011 Frederikke H - Orj, jeg er glad for at der ikke gik en halv dag her .... men for første gang gik Bella utrolig flot :o) ellers var jeg i så meget panik at jeg ikke fattede noget.

    Sanne - Jeg var SÅ bange for den togoverskæring!
    Tænk at hun har været dernede ved ... pyyyh...


  • #4   19. mar 2011 Har også prøvet og lede efter Baloo i flere timer.
    Fandt ham så tæt på hovedgaden.
    Var simptelthen ved og gå i panik over ik og kunne finde ham..
    Og kom da også meget hurtigt ud af døren for og lede..
    Da jeg endelig stod med ham i armene, fandt jeg da ud af jeg kun havde en meget kort natkjole på..


  • #5   19. mar 2011 Det må have været ekstra uhyggeligt når de ikke er gået så lang tid siden den anden døde og bare tanken om at der kunne være sket den noget nede på jernbanen eller nogle af de andre retninger den kunne være gået

  • #6   19. mar 2011 Karina - Ja, men går i voldsom panik når det sker ... jeg nåede dog i tøjet, da jeg bare regnede med at hun var optaget af noget i haven .... vores have er vinkel, og lige der hvor man intet kan se, der er de tit .... men jeg fik da årets første løbetur .... selvom jeg faktisk ikke må løbe lige pt. pga. en operation. :o)

    Diana - Ja, vi bor i et roligt kvarter, men alle veje hun går fører ud til trafikerede veje, eller jernbaneoverskæring, og man aner simpelthen ikke hvor man skal starte ... så jeg tog bella i snoren og sagde find molly, og så snusede hun ellers og gik derud af ..... at det så var den forkerte vej er jo så det :o) Jeg fandt hende heldigvis.
    Det værste er sgu at jeg var SÅ sur på hende i morges, fordi hun vækkede mig .... når hun ikke gider sove mere, så render hun nærmest rundt på mig, og gaber højlydt oppe i hovedet på en ... så var temmelig morgengnaven ....det giver bare ekstra dårlig samvittighed smiley .. jeg bliver ALDRIG sur på hende mere smiley


Kommentér på:
Mit livs frygt! - som endte godt.

Annonce