{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

weekend pasning? {{forumTopicSubject}}

Jeg prøver at sidde og "brainstorme" lidt med mig selv, men det er ikke altid så let.. så håber at i vil komme med lidt input =)

Jeg tror at alle der har hund alene, ved hvor svært det er at lave noget som helst, hvor det ikke er muligt at have sine elsklinger med...
Jeg er den type, der ALTID har mine hunde med alle steder og laver aldrig ting til hverdag uden dem, osv.. men det er jo desværre ikke alle steder, de kan være og det kan jo hænde at det er noget man skal eller rigtig vil til...
Er der andre herinde der er i samme situation, hvor man evt kunne hjælpe hinanden lidt, med pasning i weekenderne ind imellem?

Mine forældre tilbyder altid at passe dem, men jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at finde nogle, der kan tilbyde dem en aktiv dag, fx. leg med andre hunde eller en lang tur...

Håber jeg giver bare lidt mening :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  weekend pasning?
  • #1   24. mar 2011 Prøv at gå ind på hundesitter.dk, der er der flere der tilbyder pasning.

    Jeg kunne også godt tænke mig hvis vi engang kunne finde nogen der var interesseret i gensidig pasning når vi får vores hvalp. Men vil have meget svært ved at overlade min hund til mennesker jeg ikke kender ret godt - så tror det ender med at vi kommer til at trække på familie og venner de gange hvor hunden ikke kan komme med.


  • #2   24. mar 2011 Belinda W: Hvor tit drejer det sig om? :o)
    Du må gerne skrive til mig i pb, så kan vi snakke om det og se , om det kan lade sig gøre.


  • #3   24. mar 2011 Hej Tut,
    Jeg har været derinde, men syntes ikke rigtig at siden bliver brugt...
    . men jeg har det på præcis samme måde og ville bestemt heller ikke bare afleverer dem første gang, det ville selvfølgelig kræve møde og flere samtaler =)

    Katrine, jeg har skrevet brev =)


  • #4   24. mar 2011 Okay - men det var da et forsøg værd smiley Desværre bor du lidt for langt væk til, at de kunne være en mulighed med os smiley


Kommentér på:
weekend pasning?

Annonce