1.321 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
21 Svar
lort over alt i haven lort over alt i haven
vi har 3 græs plæner i haven og der går hun og laver stort hist og her.
det kunne være rart hvis hun det meste af tiden kunne holde sig til den ene plæne så tænker
er der ikke noget med hunde gerne laver inærheden af eller samme sted som hun har lavet sidst ....
hvad siger i
0 synes godt om
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.866
Da hun var lille ville hun kun gøre det meget tæt på huset, fordi hun var utryg ude i det fri.
Nu er det godt nok sjællent, at hun overhovedet bruger haven, for vi går tur med hende i tre timer dagligt, selvom vi har en meget stor have, men det hænder da. Det er mest hvis hun har fået mange godbider, så må hun lige ud en ekstra gang om aftenen.
Jeg må indrømme, at jeg altid samler op efter hende, også i haven, for jeg gider ikke selv træde i det, eller bare have det liggende, for vores børnebørn kan jo også komme om bag buskene.
Hvis man lige tjekker én gang om dagen, så er det jo nemt nok.
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Er det ikke næsten det nemmeste?
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.316
Så klog af skade, har jeg lært Elton og Ronja, kun at besørge stort udenfor grunden.. ingen af dem vil lave i haven, kun på gåture, det er en fornøjelse
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.703
Og jeg synes ikke det er et problem. Hvis hunden ellers får regelmæssige lufteture, er det ikke meget der ligger - selv efter 7 dage.
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 96 Svar: 10.966
Og det er jeg RIGTIG glad for jeg har lært dem........ Ingen lorte i haven , når sneen er væk....... og ingen lorte i haven, når solen bager om sommeren hvor lorten rigtig stinker..... :O)
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Hun er ikke helt vænnet af med det endnu - så better safe then shitty.. kan man sige
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 26
men børnene er i haven det meste af dagen det er ikke altid jeg ser det med det samme og kommer en af børnene løbende ser de den ikke og falder i det (de holder sig mest til den ene plæne)
så det kunne jo være smart hvis nogen havde et lille fif hehe
men så på den anden side børnene kan vaskes hvis det sker :0)
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.718
Mine hunde SKAL kunne skide i haven. Hvis jeg er syg eller det står ned så skal de kunne i haven så vi ikke skal ud på tur.
De hader selv regn, men skide skal de, og det gøres så i haven!
jun 2009
men når hun er ude det meste af dagen og det er der hjemme følger jeg ikke sådan med i om hun nu har lavet stort...
men vi fjerner det da når vi ser det
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Jeg ved fx at mine ALTID skal lave stort om morgenen, derfor er de selvfølgelig altid på tur om morgenen. Ergo, ingen lort i haven..
Mine laver kun stort én gang dagligt nemlig (hvalpen laver dog både morgen og eftermiddag/aften).
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.289
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.703
Det er da smart at hundene lærer at gøre det på turene (og at man går med dem når de skal ;o) Men jeg ville nu ikke undvære at min hund også kan og må i haven. Tænk de dage hvor man ligger med influenza - hos mig er det altså ikke hverken hyppige eller lange ture Julius får i sådan en situation.
apr 2009
Men eftersom jeg ved, at de altid skal lave stort om morgenen, tager jeg dem altid på tur dér. Vil helst undgå lort i haven, især forår og sommer! :o)
jun 2009
hun får skam masser af gå tur og motion... hun har mest bare travlt med at snuse og bade i å´en så det er ofte hun ikke gør det på turen MEN skal hun så gør hun det også på turen hjemme besøg hos andre... så hun er tryg ved at lave alle steder og jeg har altid pøle poser med
jun 2009
du har ikke lort i haven hvis du samler op når du ser det er det
apr 2009
...Ja eller acceptere lortet i haven?
Har din hund ikke en rutine, om hvornår den laver stort?
dec 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 1.003
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.170
Du kan evt. gøre det, at du går med hunden ud, og hvis den gør tegn til at skulle noget, så skynd dig at henvise et sted, hvor den må, og ros den, når den gør det der. Med mindre du vi helt forbyde, at der sker noget i haven, for så må du ud noget oftere.
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.866
jun 2009
Miemiv, M & K - Night Creatures' Nightmare L
hun må skam gerne lave i haven... men kan da prøve at henvise hende til et sted og se hvad der sker.. det er bare ikke ofte jeg ser hende lave stort fordi jeg som regl er optaget af at lave noget... jeg er ikke go til at side stille når jeg er ude
vi er ofte ude stort det hele dagen
både ude og gå og i haven
hun laver nogle gange på gå tur men det er ikke så tit
tak for tippet det vil jeg prøve
jun 2009
og med dettte enme debateret vi jeg nu slutte tråden og komme videre i dags ordenen
(tror lige der var lidt nogle misforstod... folk tror jeg ikke går med hunden og at hun slet ikk må lave i haven det er noget i misforstod men det er ok :0) det ene med det andet hehe
lort over alt i haven