{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder ville i anbefale?
  • #1   3. apr 2011 tror det er svært at finde ordentligt foder til den pris...

  • #2   3. apr 2011 Jeg så noget nede i Pet World i dag til 250 (ca.) men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad det hedder :S

    Og så var der pedigree på tilbud til 199 for 12 eller 15 kg, men det har jeg hørt ikke skulle være så godt.


  • #3   3. apr 2011 Uff .. Tror du for meget svært ved at finde et godt fuldkostfoder til den pris... !!!

  • #4   3. apr 2011 Det kan være du kan finde noget til den pris, i brugsen.. Men det ville jeg aldrig selv købe til min hund.

  • #5   3. apr 2011 til den pris tvivler jeg på du kan finde noget ordentlig foder

    Som hedam også skriver kommer det jo and på hvad din hund fungere bedst på. umidelbart ville jeg kigge på:

    Fish4dogs
    Wolfs blut
    taste of the wild
    Orijen
    Acana

    Noglegange kan du spare en del ved at købe det hjem fra f.eks tyskland
    især vis man skal havde mange kilo.

    jeg ville aldrig fodre min hund med pedigree.


  • #6   3. apr 2011 Jeg har sendt dig en pb.
    Klik på F5 på din pc for at opdatere siden:)


  • #8   3. apr 2011 Okay, tak for alle jeres svar (:

    Jeg sys bare det er en jungle at finde rundt i alt det foder :S


  • #11   3. apr 2011 Jaaah... Det gælder om at hunden får den bedste start i livet. Fra helt lille hvalp af. Så et godt foder er rigtig vigtigt !

    :o)


  • #12   3. apr 2011 ja det er total forvirrrende at finde rundt i noglegange smiley

    Man kan så sige at det vigtigste er at være skeptisk
    de fleste kan regne ud at foder fra supermarkedet langtfra er det bedste men det også vigtigt at tjekke dyrelægens/dyrehandlerens mærker for det er langt fra alle dem der er så fantastiske som de lover.

    Selvfølg kan hunde godt overleve på skod mad det kan vi mennesker også, jeg kender da en labblanding der hele sit liv er blevet fodret med dåsemad fra supermarket og den fungere da fint nok på det. hvilket jeg ærlig talt er lidt forbløffet over.


  • #13   3. apr 2011 Kig på zooplus.de eller zooplus.co.uk du kan sagtens finde godt foder til de penge, skriv evt en pm så kan jeg hjælpe

  • #14   3. apr 2011 Lars M: Tak (:
    Jeg har godt hørt om dem, og der er en som har fortalt mig om det, det helt sikkert værd at overveje (:


  • #16   3. apr 2011 Ja det gør det.

  • #18   3. apr 2011 Mera Dog og Markus Mühle er udemærkede produkter hvis man absolut ikke har mere end 250 kr om måneden. Jeg bruger selv Mera Dog senior til min gamle hund, han har super fin pels og der kommer ikke så meget ud.

    Har man en hund der er lidt sensibel vil jeg ikke bruge Mera Dog da der er majs i.

    Hvad ens hund fungere på er individuelt, men jeg ville nok vælge at sætte budgettet lidt højere til en hvalp - syntes budgettet på 250,- er lige skrabet nok - noget man måske skulle tage højde for inden man anskaffede sig en hund.

    De racer din hund er blandet af er hunde med højt energiniveau, arbejdshunde, så den kunne godt have brug for noget ekstra.

    Ikke alla har penge til Taste Of The Wild, Acana, Orijen, Wolfsblut - men det bliver man altså ikke en dårligere hundejeer af.
    Jeg ville ikke bruge de der mærker der ikke har specifikt hvalpefoder som fx. Taste Of The Wild - syntes ikke sammensætningen til voksne og hvalpe kan/burde være det samme.

    Ulla: Jeg mener godt til prisen - man kan jo godt finde et foder til 250,- som fungerer OK, hvis man leder efter det. Hvis ikek man har mere end 250,- må man jo tage hvad man kan få.
    Måske der findes en opdrætte i nærheden der køber efter storkøbsaftale som man kan købe af til ca. 2-300 kr.



  • #19   3. apr 2011 Nu er det billige fra zooplus ikke nødvendigvis billigt i Danmark.
    Jeg siger jo også budgettet er for skrabet, men man skal jo vælge et eller andet til prisen


  • #20   4. apr 2011 Nej det er det ikke, men det er kun indenfor de sidste år det har været muligt at købe foder uden majs, korn osv og indtil da har det jo gået meget godt. De store mærker eukanuba, rc er jo rygende populære men nogle af deres produkter har også majs og korn som første indgrediens

Kommentér på:
Hvilket foder ville i anbefale?

Annonce