{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Hvilket foder ville I vælge ? {{forumTopicSubject}}

Der hvor jeg købte Pelle gav de ham noget foder købt i Super Brugsen. Det får han stadig men jeg synes ikke rigtig han vil det. Om det er pga. han ikke kan li det eller fordi han ikke gider spise kan jeg ikke finde ud af. Han spiser lidt af det men så virker det som om han har for travlt med alt mulig andet.
Overvejer at skifte foder. Ved ikke om jeg skal vælge Royal Canin, Hills, arion eller noget helt andet. Skal jeg købe en kæmpe sæk eller starte med en lille pose ? Den store er jo billigere kilo mæssigt.
Hvad ville I vælge ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder ville I vælge ?
  • #1   24. feb 2012 både Olivers og Tholo har noget rigtig godt foder og en dejlig service uden at det er alt for dyrt....det kan købes over nettet og mon ikke man kan få prøveposer begge steder

    ellers køb over zooplus.de, der køber jeg orijen, det er billigere end i DK
    men jeg har ikke prøvet deres hvalpefoder


  • #2   24. feb 2012 Vores drenge får det billige fra Bilka.
    dyrelægen synes at så længe de er sunde, fine tænder og fin pels så er det ikke noget problem.
    der udover får de vådkost. som kommer både fra dyrehandlen og dyrelægen... det er forskellige mærker vi bruger..
    Vi har ikke råd til de finere mærker da vi begge lige pt er uden jo, og har 2 hunde og 2 katte. men ellers har vi fodret med: EUKANUBA


  • #3   24. feb 2012 I starten da vi havde Sally købte vi det billige fra Rema100, men da hun var godt et år gik hun fra fodret og meget blev prøvet.
    Skiftede så til Royal Canin og det spiser hun. Og selv om hun ind i mellem går fra fodret så er hun stadig i fin huld, hvor jeg syntes hun hurtig tabte sig med det billige.
    Men prøv dig frem, snak evt med din dyrhandler el dyrlæge om foder prøver. ;o)


  • #4   24. feb 2012 nu ved jeg ikke hvor meget han vejer...

    jeg fodrer med blandet kost, men af tørkost giver jeg Kingsmoor Pure (puppy til hvalpen)

    derudover kan du jo give fx råt, hvis du falder over gode tilbud...


  • #5   24. feb 2012 Ville vælge et foder uden korn, majs, sukkerroer m.m. Og altså dermed vælge Olivers osv fra. Olivers er ikke hvad det har været efter de har flyttet deres produktion, men forbrugerne er ikke oplyst om dette, så de tror stadigvæk at Olivers er det gode gamle, men flere og flere har pludseligt fået diverse problemer med maver, pels osv med Olivers.

    Vi er startet med Acana, som jeg kun kan anbefale.. V har mange mindre problemer med mave, røde poter, snøvlen osv efter vi er skiftet. Det indeholder INGEN kornprodukter, majs eller andet som kan give allergiske reaktioner, og Benzo elsker det. Der er desuden flere varianter, så man kan variere det lidt.

    Vi har tidligere fodret med Olivers, Royal Canin (racebestemt foder) og Eukanuba, men intet har været så godt som Acanas


  • #6   24. feb 2012 Jeg fodrer også med Acana, køber det i Tyskland på zooplus.de (fragtfrit og billigere end herhjemme), og har kun gode ting at sige om foderet! Det er fra fritgående dyr og alle ingredienser er af en kvalitet der er "approved for human consumption" dvs. ingen affald!
    Og min svigerindes to Cavalier'er (kan se at du også har Cavalier) trives fint på samme foder :o)


  • #8   24. feb 2012 Benzo - kan du uddybe evt komme med et link

  • #9   25. feb 2012 Bruger Henne petfood. Min har aldrig haft flottere pels. Syntes det er et godt foder . Det fungere rigtig godt til min ...

Kommentér på:
Hvilket foder ville I vælge ?

Annonce