råd søges {{forumTopicSubject}}
hej derude.
jeg har prøvet lidt forskelligt med min tæve da hun trækker og kan blive umulig når hun ser hunde.
jeg har prøvet at få hende til at sætte sig og når hun kigger på mig får hun en godbid. men efter mange og langtids forsøg har dette ikke hjulpet da hun er meget fikseret på den anden hund. hun har altid kæde på da hun til tider trækker og dette kan jeg ikke tåle ellers får hun en grime på. kan kun få hende til at gå med og holde hende hvis hun har grimen på.
hun er blevet sådan efter hun er blevet større og som hvalp blev snappet i næsen af en ejer der ikke kunne holde sine to små hunde i kort snor. (vi var på markede og vi stod og snakkede og mischa havde lagt sig ned havlt bag mig)
nogle hunde går hun super godt i spænd med hvor imod andre kan hun virke noget voldsomme overfor og sammentidig vil hun gerne lege.
tør ikke have hende med i ex stalden uden mundkurv da hun løber lige i hovedet på hunden på gården. og tør ikke lade hende hilse uden grime som minimum eller mundkurv på for hvis nu hun forsøger at nappe.
så håber nogle derude har lidt råd eller ider til hvad jeg kan gøre for synes jo det er synd folk ikke tør lade deres hund hilse på min og omvendt.
hun blev 2 i januar så det er jo ikke fordi hun er så gammel. så vi tager kyshåndet imod alle de ting vi kan
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 5 Emner: 3 Svar: 90
jan 2009
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 188
jan 2009
marianne H: ville jeg gerne meeeen en hund på 30 kg der rykker i mig kan jeg ikke bare få til at gå med. døjer med dårlig nakke.
jan 2009
jan 2009
da de boede nede på den anden gård og d de havde to sorte (nu 1 sort og 1 brun) farede de ud på vejen bag mig og den gamle rotte mine svigerforældre havde. heldigvis blev han mere bange og kunne ikke komme hurtigt nok væk.
undskyld alle mine spørgsmål og lange skriveri
jan 2009
andre gange hopper og danser hund rundt som en åndsvag
hun elsker heste og vil med i stalden hvergang jeg siger albert (den hest jeg lige er gået af med) men hun er ikke så sød ved stalden tæve. har løbet med hende 1 gang med hundkurv men lige pludeslig blev hun lidt volsom da hun ville lege.
men hvad mener du med det er det allersidste jeg skal gøre?
jan 2009
jan 2009
jan 2009
nej jeg kunne aldrig finde på at være ond ved min lille skat, men han er ved at blive kønsmoden og er lidt "smart" og det vil jeg ik "diskuterer", for uanset hvor meget jeg elsker lille ozzy, er det stadig mig der bestemmer, hva vej vi skal gå, håber du forstår hva jeg mener:)
råd søges