{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han piver og er rastløs
  • #1   8. apr 2011 Vi har kun et par tæver i nærheden. Så jeg kan håbe de ikke afløser hinanden.

Han løber rundt i huset, helst hen til døre og piver ved dem. Jeg har prøvet at få ham på andre tanker med lidt træning. Men lige så snart det var ovre var han i gang igen.

• #2   8. apr 2011 årh de hanhunde og deres hormoner.. Kender det alt for godt fra min Egen Milo! Det samme sker med ham hvis han bare får fært af en tæve, den behøver ikke engang at være højløbsk, men så begynder han også at savle og pive helt vildt og køre helt derop hvor jeg slet ikke har kontakt til ham, jeg kan stå og vifte med både bold, og lækker kyllingepølse, eller frikadelle lige for næsen af ham, men han ænser det slet ikke.. Dette har jeg nu oplevet lidt af til rally træning, og det er simpelthen så synd for Milo, fordi han kan slet ikke samle sig, og jeg bliver jo bare frustreret og køre hjem med ham, og der fortsætter hans klynkeri nogle gange. Det samme oplevede vi efter hans noget kiksede seksuelle debut ( http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=448985 ) hvor han havde hængt sammen med tæven i 3 kvarte. Da vi kom hjem i lejligheden lige omkring midnat, var han fuldstændigt ulykkelig, løb rundt i lejligheden og pev og hylede helt vildt, og da vi gik i seng, og sagde godnat, så lagde han sig da ganske rigtigt som han plejer ind under sengen, men han fortsatte med at ligge og hyle og piive, og der gik ikke længe før han igen var rundt omkring i lejligheden for at lede efter tæven mens han pev og pev. Klokken halv 5 om morgenene faldt han endelig til ro og min kæreste kunne få lidt søvn. En uges tid senere kom tævens ejer op forbi os med dyrlægeregningen, og hun duftede simpelthen bare såååå godt at milo nærmest kastede sig over hende, og milo er normalt ikke glad for fremmede, men hun fik hele snuseturen, og han kyssede hende, og hoppede op af hende, og da hun så var gået så begyndte pivekoncerten eller igen.. denne gang lå han dog roligt under sofabordet, men hans piven var stadig KONSTANT de næste 4 timer!! SUK!!

Men min erfaring er at man ikke skal begynde at gøre et stort nummer ud af det, dvs. at man ikke skal begynde at sige " stiiille lille skat, rolig nu, kom her osv" med en sød stemme, for så kører de endnu mere op.. Forsøg evt. at finde hans yndlingslegetøj frem, eller lav lidt lækkert guf til ham.. Dog skal du indstille dig på at han hvis hans hormoner virkelig har godt fat i ham, og han nærmest er som i trance, slet ikke vil kunne abstrahere fra hans trang eller lyst til denne dejlige tæveduft, og at han måske bliver endnu mere frustreret hvis man forsøger at distrahere ham.. det gjorde vores i hvert fald, fordi han jo godt kunne høre at vi forsøgte at komme i kontakt med ham, og han ville nok også gerne lystre os og de kommandoer vi kom med, men han kunne simpelthen ikke løsrive sig fra duften.

Ved ikke om det er ligeså ekstremt med jeres..

• #3   8. apr 2011 Alexandra: Så ekstremt er det heldigvis ikke og jeg pylre ikke om ham, det er han for træls til at jeg gider ;).

Han er faktisk faldet til ro og ligger og sover under min seng. Jeg har heller aldrig oplevet ham sådan før, og han har lugtet tæver i løbetid før.
    Heldigvis skal han passes af min morfar i den her weekend, så må man håbe han kan komme på andre tanker.

• #4   8. apr 2011 Hvis det ikke er tæverne der er i løbetid kunne det tænkes at være blæse/storm vejret

Kommentér på:
Han piver og er rastløs

Annonce