1.347 visninger
|
Oprettet:
Han piver og er rastløs {{forumTopicSubject}}
og jeg gætter på at der er en tæve i løbetid. Men jeg må indrømme det er til at blive sindsyg af, er der noget man kan gøre for at han slapper af. Hvis ikke hvor lang tid går der så cirka til det går over.
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.889
Han løber rundt i huset, helst hen til døre og piver ved dem. Jeg har prøvet at få ham på andre tanker med lidt træning. Men lige så snart det var ovre var han i gang igen.
maj 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 369
Men min erfaring er at man ikke skal begynde at gøre et stort nummer ud af det, dvs. at man ikke skal begynde at sige " stiiille lille skat, rolig nu, kom her osv" med en sød stemme, for så kører de endnu mere op.. Forsøg evt. at finde hans yndlingslegetøj frem, eller lav lidt lækkert guf til ham.. Dog skal du indstille dig på at han hvis hans hormoner virkelig har godt fat i ham, og han nærmest er som i trance, slet ikke vil kunne abstrahere fra hans trang eller lyst til denne dejlige tæveduft, og at han måske bliver endnu mere frustreret hvis man forsøger at distrahere ham.. det gjorde vores i hvert fald, fordi han jo godt kunne høre at vi forsøgte at komme i kontakt med ham, og han ville nok også gerne lystre os og de kommandoer vi kom med, men han kunne simpelthen ikke løsrive sig fra duften.
Ved ikke om det er ligeså ekstremt med jeres..
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.889
Han er faktisk faldet til ro og ligger og sover under min seng. Jeg har heller aldrig oplevet ham sådan før, og han har lugtet tæver i løbetid før.
Heldigvis skal han passes af min morfar i den her weekend, så må man håbe han kan komme på andre tanker.
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
Han piver og er rastløs