Hjæælp min hund er syg Hjæælp min hund er syg
Heej ..
Håber i kan hjælpe mig ..
Min hund har feber og en infektion, han får antibiotika 7 piller om dagen .
Er det meget normalt når det er sådan, at han sover måske 22-23 timer i døgnet ?
Han plejer at elske at køre bil, men han kunne ikke en gang hoppe op i bilen som han plejer og ned måtte jeg bære ham, desuden har han svært ved at rejse sig når han har ligget, han først rejser sine forpoter, så han sidder på numsen og så kommer bagpoterne ..
Er så bekymret for ham ..
Det skal lige siges han både har fået taget blodprøver, røntgen og røntgen med kontrast ..
Håber i kan hjælpe mig ..
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.003
Hvis du er bekymret for hunden, synes jeg da, du skulle kontakte vagtdyrlægen!
jan 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
Jeg har aldrig prøvet at han får medicin før, så ved ikke om det er normalt, så ville lige høre herinde inden jeg ringede .
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.478
jan 2008
han får clavubactin, metronidazol og panacur
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.584
jan 2008
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 1046 Hunde: 2 Svar: 1.894
Men jeg kan huske engang faith havde kennelhoste, og fik pencilin eller hvordan det lige staves.... tror hun fik 2 piller om dagen, og ej hvor var den lille nus træt.
Og det lyder som om det er en ret hård omgang din hund er igennem, så ikke noget at sige til hvis han er helt færdig synes jeg.
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 1046 Hunde: 2 Svar: 1.894
Men umildbart tror jeg bare det har taget hårdt på ham. Men man skal ikke være i tvivl om den slags
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.013
jul 2009
Følger: 25 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 82 Svar: 3.626
Hvis hunden er sat til med parasitter og orm, så er det vel naturligt, at den reagerer, når den bliver behandlet.
Men når det er sagt, ville jeg da ringe og tale med dyrlægen.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.572
Så man kan da sige at dr.dyr har garderet sig ved at gi hunden antibiotika mod de fleste betændelsestilstande..
Jeg forstår bare ikke at den ikke har fået noget kvalmestillende, det er jo nærmest obligatorisk når hundene får bare en slags penicilin, så den har en chance for at spise bare en lille smule.
Men har hunden været indlagt og hvis den har så hvor længe ?, for du skriver at "i hentede den hos dr.dyr igår"?
Jeg kan ikke li at den lyder så "svag/slap" når/hvis den lige har været indlagt, så burde den være lidt "friskere" IMO, men kaster den op, har den dårlig mave, drikker og spiser den ?
Og hvor gammel er den forøvrigt ?
Jeg krydser fingre for at den har fået det bedre siden du skrev igår aftes og at du lige gider gi os en opdatering af hvordan det går med vuffen nu.
Vi er som en anden skrev godt nok langt fra allesammen dyrlæger, men vi er alle hundeejere og hvergang en hund er syg, kan oplysningerne hjælpe en masse andre hunde og deres ejere, + at der er store chancer for at andre har været samme ting igennem som du og din hund gennemgår nu, så måske de ligger inde med en viden som du kan bruge, det håber jeg ihvertfald på.
Trøsteknus.
Hjæælp min hund er syg