{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træne i og lave uden for?
  • #1   16. apr 2011 (link fjernet)
    Jeg har givet en godbid og lagt en komando på som foreks tis. komandoen siges i det øjeblik hunden sætter sig.
    held og lykke med den lille ny.

• #2   16. apr 2011 Renlighedstræning

(link fjernet)
    og ellers findes der tusinde at bøger og artikler på nettet omkring enmet

• #3   16. apr 2011 mange tak for svar:).. hvad gør man så med natten?

• #4   16. apr 2011 det er heller ikke sikkert at din hvalp skal ud om natten.. jeg satte ikke uret den første nat med Alba - og hun vågnede først om morgenen der jeg rejste mig fra sengen - og så var det selvfølgelig bare UD med de samme smiley men jeg synes ikke at ens hund skal lære at tisse om natten hvis man kan undgå det smiley

• #6   16. apr 2011 Lena - tror heller ikke alba var vanttil at komme ud om natten smiley hun sov hvertfald som en sten og det gør hun stadig smiley

• #7   16. apr 2011 Gå ud med din hund når du går i seng, de første par uger skal du nok regne med at du skal op kl. 05:00 og så ind og sove videre. Der sker uheld og vores er fra 30 november og hun er "først" blevet renlig nu, der kan da ske uheld, men det er meget sjælden.

Når de er så små må de max gå. 10min og vælg et sted i haven eller nede foran din lejlighed (hvor end du nu bor) og så gå altid med hende i starten i det lille område, så hun føler sig tryk. Giv en bestemt smag godbid når den har lavet udenfor og kun giv dem udenfor. Hver gang den laver uheld så ud med det samme, også selvom hun ikke skal lave mere.

- Læg evt en avis. Hver gang hun laver på den så flyt den en meter. Og til sidst helt ud til døren og bagefter til sidst så ligger du den på den anden side af døren, gerne med lidt tis på, så hun kan lugte den, self kan du kun dette hvis du bor i hus, til sidst vil hun stå ved døren og snuse eller bare stå der og så ved du hvad klokken har slået smiley
    (du fjerne self avisen når den har stået ude et par dage)

- gå ud hver gang den har sovet, spist eller drukket.
    Så med 1½ - 2 timers mellemrum, så er der bedst chance for at du ikke får uheld smiley

Held og lykke med den lille hvalp smiley

• #8   16. apr 2011 Synes avis ideen er dum - det giver dobbelt arbejde i sidste ende smiley

• #9   16. apr 2011 Jeg har aldrig brugt aviser.

Så skal de først lære at tisse på avisen og når de har lært det, skal de lære at tisse udenfor. Forvirrende.

Alle hunde, også hvalpe, giver EN eller anden form for signal når de skal noget. Dette signal er utrolig vigtigt at lære at kende meget hurtigt. Det er en kæmpe hjælp til selvhjælp, for så kan man oftest nå at få hvalpen ud INDEN det går galt.

NÅR det går galt så tager man en avis, folder den godt sammen og slår........................................... sig slv i hovedet med den, for så har man overset hundens signaler.

Masser af ros når hunden gør noget udenfor og ingen kommentarer eller skæld ud når den gør det indenfor.

HUSK ogå at finde et godt sted hvor I fast går hen hver gang. Et sted som hvalpen hurtigt bliver tryg ved og derved tør at gøre hvad en hund nu engang skal.

En hvalp har ikke brug for motion. Den har brug for oplevelser:-)

• #10   16. apr 2011 Et af signalerne er fx. at den snuser og går rundt om dig selv når den skal høm høm. Det gør min hvert fald smiley

• #11   16. apr 2011 hej alle sammen tak for alle svarene:) min er 8 uger på onsdag hvor jeg får de så den er heller ikk så gammel.. hende der sælger den siger dog den er van til og tisse på aviser men det hårde arb må jeg bare arb med.. ja den kommer til og sove ved os:)

• #13   16. apr 2011 de tisser osv også uden for men også på aviiser!

• #15   16. apr 2011 Ulla M
    gør jeg også når jeg får den på onsdag:)

Kommentér på:
træne i og lave uden for?

Annonce