1.124 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kan det virkelig passe?? Kan det virkelig passe??

Forleden var jeg i Århus med familien, og havde min chihuahua Sofus med. Han er en rimelig stor chihuahua med gåpåmod og er en rigtig charmetrold. Jeg havde hverken tøj på ham eller noget, da der selvfølgelig var dejligt varmt.
Alligevel blev jeg udsat for stødende kommentarer og latterlig gjorte spøgerier, samt nogle udenlandske børn der rendte hen og slog ham i hovedet med reklamer.
(der var dog også dem der beundrede ham, og disse var heldigvis i flertal)
men kan det virkelig passe, at man som chihuahua ejer, skal opleve det og skal man finde sig i det?

- vil bare høre om der er andre der har været udsat for noget lign. Er virkelig frustreret og ked af det over det.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det virkelig passe??
  • #1   20. apr 2011 NØJ jeg var flippet ud i flere afdelinger, hvis nogen havde slået min hund!!!!
    det er der bare INGEN der skal... og det er uanset om det er en chihuahua eller en grand danois!

• #2   20. apr 2011 Hold da op, der skulle da lige være nogen der slog mine i hovedet med reklamer....
    Men jeg tror at ligegyldigt hvilken race man har så oplever man ting og sager, men op med humøret, du har en dejlig hund så se bort fra paphovederne.

• #3   20. apr 2011 Det er da ikke fordi det er en chi, det er da bare fordi det er en hund..

Ikke alt har med racen at gøre smiley

• #4   20. apr 2011 Hvis det var mig der havde oplevet det, så havde jeg flået reklamerne fra dem og slået igen det er helt sikkert... Møgunger :-(((

• #5   20. apr 2011 hvordan kunne de komme til at slå hunden??

• #6   20. apr 2011 Jeg havde flippede helt skråt og taget og bankede den ene med den anden.
    Uanset race skal man sku da ikke slå hunden...
    Forbandene møgunger ..

Det bare ikke i orden

• #7   20. apr 2011 jeg stod og ventede udenfor en forretning. de kom løbende i gadedrenge løb (eller hvad det nu hedder) og smilede og så glade ud og kiggede på Sofus - jeg smilede selvfølgelig igen, og idet de var lige ud foran ham, vendte de sig hurtigt om og gjorde det og løb videre igen smiley

• #8   20. apr 2011 nej, det synes jeg virkelig heller ikke, og specielt når Sofus er så glad for børn. Han kunne ikk forstå hvad han havde gjort galt, vi stod jo bare lige så stille og kiggede..

• #9   20. apr 2011 Hundeloven er til for alle, både dem med lille og stor hund... Med det på plads, så syntes jeg det er trist at den forfatteren af denne tråd har oplevet negativ opmærksomhed pga sin hund.

• #10   20. apr 2011 Bliver lige nød til at tage den, selv om det helt sikkert ikke er ment sådan så vil jeg lige fremhæve citatet:

"glad stor klumpe dumpe hund."

Det er sagt med et smil på læben, men at en hund bliver klumpe dumpe af at være stor, er præcis det samme som at sige at alle små hunde ligner katte eller andet - udtalelser i stil med ovennævnte, er virkelig det der fodrer fordommene, både om små og store hund.

PS: Jeg er godt klar over at der sandsynligvis intet negativt var ment med kommentaren, ikke desto mindre underbygger den mit point.

• #12   21. apr 2011 Jeg har aldrig oplevet den slags, og var også gået amok hvis jeg gjorde.
    Jeg har ellers en meget lille chihuahua, som nemt kunne være anledning til den slags. Når vi fx er på Bakken/dyrehaven og den slags er folk tværdigmod rigtig søde og helt forelsket i hendes lille væsen (selvom hun ikke kan lide andre end sig selv! Hehe!)

Kommentér på:
Kan det virkelig passe??

Annonce