{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

Kan det virkelig passe?? {{forumTopicSubject}}

Forleden var jeg i Århus med familien, og havde min chihuahua Sofus med. Han er en rimelig stor chihuahua med gåpåmod og er en rigtig charmetrold. Jeg havde hverken tøj på ham eller noget, da der selvfølgelig var dejligt varmt.
Alligevel blev jeg udsat for stødende kommentarer og latterlig gjorte spøgerier, samt nogle udenlandske børn der rendte hen og slog ham i hovedet med reklamer.
(der var dog også dem der beundrede ham, og disse var heldigvis i flertal)
men kan det virkelig passe, at man som chihuahua ejer, skal opleve det og skal man finde sig i det?

- vil bare høre om der er andre der har været udsat for noget lign. Er virkelig frustreret og ked af det over det.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det virkelig passe??
Kommentér på:
Kan det virkelig passe??

Annonce