887 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hunde på stranden- I snor! Hunde på stranden- I snor!

Ja, var nede med hunden på stranden hvor jeg møder en sommehus gæst med sin lab. De får lov til at hilse og soppede lidt i vandet sammen..

Ligepludselig er der 2 gravhunde om fødderne på mig, naboens.. Alle hygger sig og jeg kan se at de har seler på og venter faktisk bare på at hun kommer efter dem..

Sommerhus gæsten fortsætter og venter en halv time på stranden - ingen nabo.. Så må jeg altså hjem, jeg må lade nate gå uden snor hjem, da de 2 skal dele snoren..
De virker snot forvirrede og kan ikke forstå hvorfor deres ejer ikke er der..

Jeg kommer ind i gården og der står 5 mennesker der skal til at lede efter dem.. Jeg klikker snoren af og lader dem løbe hen il de andre,, Tager snoren på min egen hund igen.

Men så er der dælme en der spørger hvorfor jeg ikke havde snor på min hund for de andre hunde var altså bedre til at gå uden snor (min nabos ældste søn), jeg vælger ikke at svare da jeg synes det virkede flabet.. Da jeg så vener ryggen og går hen mod mit hus råber han: Nå, det kunne hun vist ikke svar på.. Du må da ikke passe særligt godt på din hund..
Dér knækker filmen for mig..

Jeg går meget rask og bestemt hen mod ham og han ansigt 'falder ned'..

''Unge mand, jeg har lige siddet i en halv time og ventet på din mor der ikke kom, jeg bringer hundene hjem, får ikke et tak.. De ehar jeg det fint med, men at du påstår at jeg ikke passer godt på min hund??!!! Hjælp får i ikke mere fra mig''

Synes bare ikke at det er umagen værd længere, de må passe sig selv..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde på stranden- I snor!
  • #1   23. apr 2011 Ja - utak er verdens løn.... Man kan så fornemme at din nabo har lige så godt styr på sin søn som på sine hunde *GG*

Det var da trodst alt din nabos hunde der var stukket af.....

• #3   23. apr 2011 Ja, hader hendes søn.. Knallerter op og ned af vejen...
    Men der var episode hvor han kørte så tæt på mig og hunden at jeg virkelig gik amok.. Sagde at hvis han ikke overholdte fartgrænsen, kldte jeg med glæde landbetjenten herud så han fik den konfiskeret..

Jeg vil meget længere ud på landet og bo, det her er ikke langt nok smiley

• #4   23. apr 2011 Gud et båtnakke!!!! Hold da op en flabet kommentar. Forsvarede hans forældre dig slet ikke???

• #5   23. apr 2011 Der er ingen stedet der er langt nok væk når det gælder den slags. Måske en ide at snakke med din nabo om sønnes knallert - alså ikke lige en dag hvor du lige har været ved at blive torperderet - der er man jo lidt oppe at køre ( jeg ville i alle fald ) men stille og roligt. Alså hvis I ellers er på talefod...

• #6   23. apr 2011 Christina.

Nej de var så småt gået indenfor, han stod sammen med en af hans venner.. Tror han lige skulle være hurtig smart.

Henriette.
    Manden er den eneste jeg kan klare.. Konen er en bitter udgave af yvonne fra olsen banden.. Og sønnen gør aldrig noget forkert i hendes øjne.. Hun er ikke til at snakke med og manden har lært at hvis man skal undgå et møgfald blander man sig udenom..

• #7   23. apr 2011 Uhhh - Bitter Yvonne - lyder ikke godt smiley

• #8   23. apr 2011 Hader updragne møgunger uden respekt for deres med mennesker..
    Tror heller ikke at det er studenterhuen der trykker hos ham..

Kommentér på:
Hunde på stranden- I snor!

Annonce