{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Kan det være teenageren der viser sig? {{forumTopicSubject}}

Hej alle her på hg smiley

Jeg har min skønne lille Moccagris, som indtil nu faktisk har været fuldstændig renlig (der skete et lille uheld på gulvet føste dag, hun var her, men ellers :O) )..
Nu er hun så begyndt på at .. ja stente kan man vel ikke kalde det, men tisse over ALT!
Vi har øget gåturs nivuaet, så vi nu går en gang i timen og efter behov .. MEN så snart vi kommer indenfor starter hun med at tisse i sengen, på gulvet eller sågar i hendes kurv! What to do??
Vi har prøvet at vakse med alt også rodalon, men hun finder bare et andet sted ..

Derudover er hun også begyndt at gø helt vildt så snart vi træder uden for døren (der er altså ikke nogen i nærheden, som kan skræmme hende)! .. Dog er naboens hund en hanhund - kan det være noget teenager halløj, hvor hun skal vise sig for den? (Mocca er 4 måneder).
- Det skal lige siges hun ALDRIG (indtil videre) har gøet indenfor, heller ikke selvom hun kan høre naboens hanhund gø inde ved siden af ..

Er der ikke venligst nogen med nogle super råd? og evt. en forklaring på den drastisk ændrede adfærd..

På forhånd tusind tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det være teenageren der viser sig?
  • #1   24. apr 2011 hmm jeg ville da nok overveje at få hende tjekket for blærebetændelse.... Når sådan hun pludselig ændre sig og tisser i egen kurv....

• #2   24. apr 2011 Du skriver i har øget gåtursniveauet - går i forskellige steder hen med Mocca?

Hvis i går ville jeg nøjes med at gøre dette et par gange om dagen og istedet besæge det samme sted hver gang i går ud for at lufte hende - hvalpe besørger kun steder hvor de er trygge og det lyder for mig som om hun ser verden udenfor jeres dør som et ikke trygt sted.

Altså: Samme sted når i hver time går ud for at lufte hende - husk godbidder og ros hende overdrevet når hun tisser/laver udenfor....

• #3   24. apr 2011 Ja det har jeg da egentlig ikke tænkt på, det kunne være! Men nu ved jeg fra mig selv, jeg plejer at få feber, når jeg har blærebetændelse, er det slet ikke tilfældet med hunde? (ved godt man ikke helt kan sammenligne mennesker og hunde, men)

• #4   24. apr 2011 jeg ville også lige få hende tjekket for blærebetændelse, for hun er vel for ung til at skulle im løbetid. Der er begge min ellers begyndt at tisse markant mere.

Mht gøen, var Disen 5 måneder før jeg hørte det første bjæf fra hende og hun er så ikke stoppet siden :(. Polly har nok været 8 mdr før jeg første gang hørte hendes stemme, men heldigvis er hun ikke gået over gevind.

• #5   24. apr 2011 *Lise - Tesla & Rami..* - Vi går altid den samme rute, bortset fra en gang om dagen, hvor vi går i skoven eller på stranden, så hun burde være vant til den tur og føle sig tryg der smiley
    Hun hopper glædeligt rundt og tisser osv. også på gåturen, men alligevel gør hun det igen som det første, når hun kommer hjem ..
    Mht. godbidder og masser af ros, synes jeg virkelig også jeg gør alt og hun er så stolt, når hun har gjort det ude ..

Jeg er virkelig i vildrede .. Det begyndte først for tre dage siden, så hun kan jo sagtens finde ud af det, det er bare som om der foregår en heeel masse ander ting oppe i hendes lille smukke hoved for tiden!?

• #6   24. apr 2011 Mht. løbetid synes jeg jo det er meget tidligt, når hun kun er 4 måneder, men jeg ved ikke om det alligevel kan være begyndende homoner, der så småt titter frem?

I forhold til at gø, plejer der kun at komme et lille "bjæf" fra hende, når vi møder andre hunde eller de kommer for tæt på og derfor undre det mig, hun nu også gør af ting der ikke er der? .. Men det kan selvfølgelig være hun først nu har opdaget sin stemme og holder så meget af den, den bare må ud *gg*

Jeg må lige have hende til dyrlæge, så vi kan finde ud af om det evt. er blærebetændelse, for så skal der selvfølgelig gøres noget ved det!!

Kommentér på:
Kan det være teenageren der viser sig?

Annonce