Flækket negl 8 uger hvalp Flækket negl 8 uger hvalp
Hejsa HG
Ja, jeg nåede jo knapt at få ham inden for døren inden han havde flækket en negl. Altså det blødte ikke og den er ikke flækket hele vejen op. Jeg har prøvet at klippe "det løse" stykke af og har så ellers læst og læst hvad man skal gøre rundt omkring på dyrlæge websites. Han slikker ikke på det og han har ikke givet et eneste piv eller udtryk for smerte omkring den, hverken det da skete, når vi er ude og tisse eller da jeg klippede i den - så hvad er mit næste skridt ? Dyrlægebesøg eller bare super meget opmærksomhed på neglen ?
Hjælp, det er første gang jeg er hundemor!
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.566
Hvis det "bare" er en flig af det yderste ville jeg nøjes med at være ekstra opmærksom på negken.
Er du i tvivl om hvorvidt der er åbent ind til det indre af neglen, ja så synes jeg du skal give dyrlægen et kald,,
Håber det bedste for jer :=)
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
Desunden tag et smut forbi dyrlægen snarest da det helst ikke skal munde ud i en tåamputation.
mar 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
Jeg smutter forbi i morgen og siger halløjsa til dem og så må vi se hvad der bliver sagt. Men ja, hellere gå forgæves nu end vente og se an og så ende i kæmpe operation og narkose og alt muligt andet gøjl.
Update følger
nov 2004
mar 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
Tak for hjælpen folkens.
nov 2004
Flækket negl 8 uger hvalp