Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde og elhegn
  • #3   26. apr 2011 Det er til en fold til heste... smiley bare rolig... er ikke noget vi skal bruge til hundene... men det skal nemlig sættes op et sted hvor hundene er van til at gå... og ingen af dem er van til sådan et hegn... så er mere hvordan jeg bedst muligt skulle lære dem at det altså er farligt.... eller om de bare selv skal have lov til at lære det...

håber i forstår... og undskylder misforståelsen smiley

• #4   26. apr 2011 De fleste dyr kan høre at der er strøm i hegn. Vores hund overhører dog både hegnets og vores lyde, når der er spændende dyr på den anden side. Så hun må lære det ad den mere fysiske vej. Har de først én gang være mod et elhegn, så skal de nok holde sig væk (med mindre de er utroligt jagtorienterede selvfølgelig).

• #5   26. apr 2011 Ja der er nemlig ingen grund til at de render derinde og stresser hestene til at starte med... de skal lige lære hinanden at kende først... for både hestene og hundene har ikke været van til hinanden... smiley

Så nogen gode råd der til jer der har hest og hund??

• #6   26. apr 2011 Jeg kan sige pas på med elhegn og hund, det kan ende galt, jeg har oplevet et par gange en hund der simpelthen fik sig filteret ind i tråden og sad fast.

• #7   26. apr 2011 Hehe jeg misforstod det også først. Men ja, jeg ville nok prøve at skåne dem for et shock så meget som muligt. Men aner ikke hvordan. Har aldrig været i en situation hvor mine har skullet lære det. De heste jeg har været I nærheden af har heller ikke haft stødhegn så...

• #8   26. apr 2011 Nu vil hundene hellere aldrig være derude uden opsyn... så der vil self. blive holdt øje med dem... smiley

• #10   26. apr 2011 ***Krumme***

Det var en af de fine ja hvad kalder man dem nu strækled, sådan en lang fjeder, det er mange år siden jeg har haft med heste og stødhegn at gøre.

Men hunden kom i klemme mellem den, og så en høhæk.

• #12   26. apr 2011 ***Krumme***

Jeg giver dig helt ret, det er ikke jordens mest geniale opfindelse, selve ideen er god nok, men det stopper vist også der smiley

• #15   26. apr 2011 Hmm nu er et par af dine hunde jo "lidt små". men måske kan du sætte to el-tråde op. Den ene til hestene og den anden så langt nede at hundene render ind i den. Og så undlade at have strøm i den nederste. Jeg ved ikke om de vil stoppe når de møder en forhindring men de kan da ikke rende direkte ind på marken. Og på den måde har de stadig en synlig grænse.

• #16   26. apr 2011 Haha Zenta har fået stød en gang før på heste hegnet . . En lørdag morgen hvor jeg lige var kommet hjem fra nattearbejde og hun var blevet lukket i haven. . Jeg sad og tjekkede nyheder på tv og døren ud til haven stod åben. . .

Pludselig hylede og hylede hun, har aldrig aldrig hørt noget ligende, hun lød seriøst som om hun fik tæsk og hun hylede SÅ højt.
    Mig op af sofaen i en helvedes fart (Jeg troede i min panik hun måske hang fat i et eller andet eller værrere havde brækket et ben), da jeg så kommer ud i haven står hun 2-3 meter fra hestenes hegn, med rejste børster og halen mellem benene og hyler af hegnet ?!?!?! Det lød næsten som om hun skreg ! Men hun skældte altså bare hegnet ud . . Siden det holder hun sig altid 2-3 meter fra hegnet smiley

Det værste var næsten at det var en våd og fugtig morgen . . . Stakkels vaps smiley

• #17   26. apr 2011 Det finder de selv ud af smiley

En schæferhund og et hestehegn = en hund i turbo fart 3 gange rundt om bygningen imens den hyler hele byen ned....

• #18   26. apr 2011 Hahah Monica, det lyder som min schæferpige. . Hun stod bare stille . . Men jeg har aldrig i mit liv hørt et dyr hyle SÅ højt og SÅ læææænge. Hold da ferie.

• #19   28. jul 2011 hej
    hvor kan det købes henne af for har snakke med fler og jæger og de sig så længe man ikke brug fbj så er det lovlig at brug og de sig at man højste for brug for det i mdr

• #20   28. jul 2011 Diana du er ude på et sidespor her.

Kommentér på:
Hunde og elhegn

Annonce