1.036 visninger
|
Oprettet:
Lige nogle forskellige spørgsmål.:) {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige nogle spørgsmål som har intet med hinanden at gøre.:)
1: Er det rigtig at man avler Chihuahua så små så muligt sådan at deres hjerne ikke kan være i deres hjerneskal?
2: Fahra er begyndt at fråde om munden, det er ikke kun hvis hun har motioneret meget men også bare når hun står i hundegården og gør?
3: Er der nogle der har erfaringer med Kromix fodre, jeg har hørt det skal hjælpe på pigmenteringen?
På forhånd tak.:)
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.727
2. Fråde og savl skyldes normalt sygdom eller stress, så jeg ville nok tage at få hunden tjekket og samtidig så tror jeg ikke det er godt for en hund at motionerer så meget at den danner fråde om munden. Hvilken slags motion tænker du på? Nar du fortæller om hundegården så bliver jeg personlig ked af det, hvis den står der ude og gøer. Det kan være stress
3. jeg kender ikke foderet, har dog aldrig hørt at det kunne hjælpe på pigmenteringen, som jeg ikke har nogen anelse om hvad er.
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 44 Svar: 541
1: Jeg havde heller ikke hørt det om Chi før men snakkede med en dame som har racen den anden dag, vidste ikke man så det hos CKC.:/
2: Uha tror jeg skal have hende forbi dr dyr. Indenfor den race vi har så er det udholdenhed en vigtig ting, derfor kommer hunden nogle gange op og skumme. Fahra gør ikke normalt kun når vi fodre og katten går udenfor, det er derfor jeg blev betænkelig:(
3: Jeg har hørt at den hjælper på pigmenteringen (farverne) men ville lige høre om andre have erfaringer med produktet.:)
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 44 Svar: 541
Lige nogle forskellige spørgsmål.:)