{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Milo har spist lidt tyggegummi {{forumTopicSubject}}

Hvad der vel svarer til 1/4 tygget stykke. Gammelt og sejt.

Han kan godt trække vejret, men slikker meget på mig, og synker hele tiden, og prøver lige som på at hoste.

Jeg kan ikke komme helt ned i halsen på ham, men han har ikke noget inde i munden.

Nu har jeg jo læst at det er giftigt - kræver det dyrlæge i så lille mængde, eller hvad gør jeg?

Jeg har prøvet at give ham mad og vand, i håb om at det i hvert fald løsnede sig fra halsen. Jeg syntes ikke rigtig det hjalp...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Milo har spist lidt tyggegummi
  • #1   9. maj 2011 Min har også engang spist tyggegummi det skete der intet ved men man skal selvfølgelig være obs. Men hvis du har mistanke om det sidder fas i halsen på ham synes jeg du skal ringe til dyrlægen

• #2   9. maj 2011 min lille CC er en rigtig taske roder og havde fået fat i en hel pakke stimorol og holdte øje med ham. men der ar ikke noget at se andre n dejlig skøn ånde smiley

• #3   9. maj 2011 Mine øjne følger ham også bare som en høg!
    Jeg tror muligvis at det han laver lyde over, er fordi det var sådan en streng, og ikke kun en klump.. Lige nu tygger han et hudben, så jeg ser lige om det får det med ned. Ellers ringer jeg til dyrlægevagten.
    Men jeg syntes at det er blevet bedre allerede. Før gjorde han det hele tiden når han trak vejret, og nu gør han det vist kun når han synker.

• #4   9. maj 2011 Min er ekspert i at finde gammel tyggegummi på vores gåture. Ret ulækkert og træner det selvfølgelig meget, men det virker lidt som om det er formålet med turene.... for hunden :-\

Engang havde han taget et halv glas (bøtte) med en af ungernes stimorol. Det hele var spist! Han tog slet ikke skade af det, selvom mor her var helt hysterisk. Jeg ringede til dr. dyr, men de sagde jeg kun skulle komme, hvis han blev dårlig, det gjorde han slet ikke....

• #5   9. maj 2011 Jeg syntes at han trækker vejret næsten helt normalt nu, så hudbenet har nok taget det med ned. Men jeg våger stadig som en høg smiley

• #6   10. maj 2011 Håber da at din hund er okay. Men hvorfor er tyggegummi giftigt for hunde?

• #7   10. maj 2011 Han lever da endnu. Men jeg vågede over ham til kl. 3.30 så jeg er pænt træt i dag når man så skal op kl. 6.30.

Jeg tror stadig der sidder lidt, for han hoster engang imellem og synker, men mavesyren tager det vel på et tidspunkt. eller noget mere mad.

Mja, det er noget med indholdet der får blodsukkeret til at at falde mener jeg.
    Prøv at google det, så får du svar.

Kommentér på:
Milo har spist lidt tyggegummi

Annonce