993 visninger
|
Oprettet:
Milo har spist lidt tyggegummi {{forumTopicSubject}}
Hvad der vel svarer til 1/4 tygget stykke. Gammelt og sejt.
Han kan godt trække vejret, men slikker meget på mig, og synker hele tiden, og prøver lige som på at hoste.
Jeg kan ikke komme helt ned i halsen på ham, men han har ikke noget inde i munden.
Nu har jeg jo læst at det er giftigt - kræver det dyrlæge i så lille mængde, eller hvad gør jeg?
Jeg har prøvet at give ham mad og vand, i håb om at det i hvert fald løsnede sig fra halsen. Jeg syntes ikke rigtig det hjalp...
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.196
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 163 Svar: 1.190
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.739
Jeg tror muligvis at det han laver lyde over, er fordi det var sådan en streng, og ikke kun en klump.. Lige nu tygger han et hudben, så jeg ser lige om det får det med ned. Ellers ringer jeg til dyrlægevagten.
Men jeg syntes at det er blevet bedre allerede. Før gjorde han det hele tiden når han trak vejret, og nu gør han det vist kun når han synker.
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Engang havde han taget et halv glas (bøtte) med en af ungernes stimorol. Det hele var spist! Han tog slet ikke skade af det, selvom mor her var helt hysterisk. Jeg ringede til dr. dyr, men de sagde jeg kun skulle komme, hvis han blev dårlig, det gjorde han slet ikke....
jan 2010
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.326
jan 2010
Jeg tror stadig der sidder lidt, for han hoster engang imellem og synker, men mavesyren tager det vel på et tidspunkt. eller noget mere mad.
Mja, det er noget med indholdet der får blodsukkeret til at at falde mener jeg.
Prøv at google det, så får du svar.
Milo har spist lidt tyggegummi