{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Hun driver mig til vanvid {{forumTopicSubject}}

Luna er falsk drægtig. Og katten kan ikke bevæge sig uden hun er der med det samme.

Klynker konstant og render efter katten, hver gang han bevæger sig.

Jeg er da ved at gå ud af mit gode skind.

Nogle ideer til hvad jeg kan gøre? det er lidt for varmt til lange gåture i dag (jeg kan gå igen senere)

Håber der er nogle, der kan hjælpe.

Er der nogle, der ved, hvornår det lissom "topper"? Forleden dag spiste hun ikke morgenmad, og det har nu varet en god uges tid

Hjælp!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun driver mig til vanvid
  • #1   2. jun 2006 Hvis hun bliver meget plaget af det, kan man få noget der hedder galastop hos dyrlægen som stopper det. Nogen hunde lider mere af det end andre. Hvis hun nusser om pivdyrene ville jeg helt klart ligge dem væk, for det kan hjælpe.

• #2   2. jun 2006 Og forresten så startet det næsten altid omkring den tid hvor hun ville have født hvalpene. Min egen har det også ind i mellem og derfor vil jeg også have hende steriliseret hvis jeg ikke skal have et kuld mere. Jeg har jo også en han om har det hårdt under løbetiden, hvis han ikke må parre :O)

• #3   2. jun 2006 Ja kender det jo alt for godt smiley

Det med at ligge pivdyr væk hjalp ikke i Fie´s tilfælde, for hun fandt bare andet, såsom sokker eller hjemmesko, og det er lidt svært at pakke hele hjemmet sammen *G*

Jeg lod hende simplet hen være (ja er ond *GG*)

Morgenmaden gad hun heller ikke, så efter at have prøvet de 2 første dage blev hun ikke præsenteret for den før hun var ude af den falske drægtighed igen.

Men Jeanette jeg håber da hun snart stopper, så hun er klar til på torsdag *S*

• #4   2. jun 2006 Tusind tak alle.

Pivedyrene ER lagt væk, forleden dag lagde hun en lille bold med lyd i (som hun fik med i hvalpekassen da jeg fik hende hjem) godt til rette, så jeg reagerede hurtigt og fjernede alt legetøj

René: Jeg ringede til dyrlægen i onsdags, og de opererer alligevel. Klinikassistentens egen hund blev steriliseret mens hun havde en falsk drægtighed og hun er okay nu...

Jeg var nemlig lidt urolig.. *SS*.. du huskede dagen:-)

• #5   2. jun 2006 Jeanette

Der er åbenbart forskellige meninger om det *S* , min dyrlæge ville ikke før Fie var i "balance" igen, men der er nok ligeså mange meninger som der er dyrlæger *GG*

• #6   2. jun 2006 Ja, det var også derfor jeg ringede.. Netop fordi jeg også havde hørt de skulle være i balance først.

Problemet er nemlig at jeg ikke kan rykke min ferie frem, og må ikke have Luna med på arbejde. Så er vi nødt til at vente til september (hvor jeg endelig kan få min ferie) og det bliver for tæt på den næste løbetid.

Hmm jeg har bare ikke lyst til at give hende medicin:-(

Kommentér på:
Hun driver mig til vanvid

Annonce