397 visninger
|
Oprettet:
Hun driver mig til vanvid {{forumTopicSubject}}
Luna er falsk drægtig. Og katten kan ikke bevæge sig uden hun er der med det samme.
Klynker konstant og render efter katten, hver gang han bevæger sig.
Jeg er da ved at gå ud af mit gode skind.
Nogle ideer til hvad jeg kan gøre? det er lidt for varmt til lange gåture i dag (jeg kan gå igen senere)
Håber der er nogle, der kan hjælpe.
Er der nogle, der ved, hvornår det lissom "topper"? Forleden dag spiste hun ikke morgenmad, og det har nu varet en god uges tid
Hjælp!
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Det med at ligge pivdyr væk hjalp ikke i Fie´s tilfælde, for hun fandt bare andet, såsom sokker eller hjemmesko, og det er lidt svært at pakke hele hjemmet sammen *G*
Jeg lod hende simplet hen være (ja er ond *GG*)
Morgenmaden gad hun heller ikke, så efter at have prøvet de 2 første dage blev hun ikke præsenteret for den før hun var ude af den falske drægtighed igen.
Men Jeanette jeg håber da hun snart stopper, så hun er klar til på torsdag *S*
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Pivedyrene ER lagt væk, forleden dag lagde hun en lille bold med lyd i (som hun fik med i hvalpekassen da jeg fik hende hjem) godt til rette, så jeg reagerede hurtigt og fjernede alt legetøj
René: Jeg ringede til dyrlægen i onsdags, og de opererer alligevel. Klinikassistentens egen hund blev steriliseret mens hun havde en falsk drægtighed og hun er okay nu...
Jeg var nemlig lidt urolig.. *SS*.. du huskede dagen:-)
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Der er åbenbart forskellige meninger om det *S* , min dyrlæge ville ikke før Fie var i "balance" igen, men der er nok ligeså mange meninger som der er dyrlæger *GG*
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Problemet er nemlig at jeg ikke kan rykke min ferie frem, og må ikke have Luna med på arbejde. Så er vi nødt til at vente til september (hvor jeg endelig kan få min ferie) og det bliver for tæt på den næste løbetid.
Hmm jeg har bare ikke lyst til at give hende medicin:-(
Hun driver mig til vanvid