hund er utilfreds med ren dyne?! hjælp! {{forumTopicSubject}}
For en uges tid siden nu, vaskede jeg vores dyner (2 x vinter og 2 x sommer), da de alle trængte til det.
My, som aldrig har oplevet dette før, blev åbenbart utilfreds med dynernes nye duft, og besluttede sig så for at rette op på det ved at tisse på min kærestes dyne
Da jeg ikke tog hende i det, var der ikke noget at gøre ved det, ud over at skifte dynen ud med en af vinterdynerne.
Dagen efter ligger jeg og læser, hvorefter My hopper op til mig, og vimser uroligt rundt i dynen. Efter et øjeblik, graver hund lidt i dynen, og sætter sig til at tisse. Jeg vipper hende ned på gulvet og skælder hende ud. Så røg hun ned i køkkenet, og fra den dag har der været forbudt for hunde i vores soveværelse.
Men så igår da jeg var på vej i seng og var i soveværelset, kommer jeg i tanker om noget jeg skal fortælle min kæreste som er på kontoret i værelset ved siden af. Jeg går så fra soveværelset og derind, uden at lukke døren, og My skynder sig derind bag min ryg, og 5 sek. efter kommer jeg i tanker om døren og skynder mig ind i soveværelset, hvor My skynder sig ned fra sengen, hvor hun har lagt en tissetår på min dyne.. ARGH!!!!
HVORFOR?? Jeg fatter det simpelthen ikke.. Og hvordan får jeg hende til at lade være? Det er ret så ulækkert, og jeg bliver jo nødt til at vaske dem igen, og så starter problemet bare forfra med en friskt duftende dyne og en utilfreds hund..
Den åbenlyse løsning er at hun ikke må være derinde, men det er også bare surt at skulle gå og passe sådan på herhjemme..
Hjælp!!
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 286
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.371
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 541
fuldstændig. & det er konsekvent hver gang!
feb 2009
feb 2009
Min den store franske buller hopper riiiiimelig højt, så det er ikke en mulighed her,
Han hopper selv i vores vindues karme osv.
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 286
Jeg vil helst undgå at udelukke dem helt fra værelset.
hund er utilfreds med ren dyne?! hjælp!