{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

min hund er mærkelig! {{forumTopicSubject}}

Jeg har været på rideudstyrs-udsalg i møg-vejr, komer hjem med alle de gode indkøb og solen skinner. Så går mig og min datter i stalden et par timer sammen med hundene. Så skulle man jo mene at de var blevet genemluftet, men nej. Da jeg er på vej op efter at ha lukket heste ind, løber Boss ned af den markvej som vi plejer at følge op til skoven. Jeg kigger bestemt på ham og siger; Nej, jeg skal ikke ud på de åbne marker og blæse væk!
Boss giver ikke så let op, så han løber ud i haven og tager sin bold så vi kan lege der.
"Ok" tænker jeg, så giver vi det et forsøg. Men nej, det blæser/stormer lige så meget derude og efter at jeg nærmest vælter ned i det hul han har gravet midt i haven (jeg har længe ønsket mig en lille sø og det har Boss så gjort noget ved) beslutter jeg at nu går vi ind.

Nu sidder han så her med våde hundeøjne og kigger bedende på mig, men jeg har sagt at han enten må ringe til sin fagforening eller ta' hjem til sit faderland, Schweiz, hvis han er utilfreds, for jeg skal IKKE ud igen!!!

Hvorfor bruger man udtrykket "hundekoldt" når nogle hunde godt kan lide at være ude i næsten alt slags vejr??!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund er mærkelig!
Kommentér på:
min hund er mærkelig!

Annonce