Min hund er syg Min hund er syg
I onsdags var jeg ved dyrlægen med Ziga hvor hun fik konstateret analkirtel betændelse. Jeg vik nogle piller med hjem der hedder Antirobe som hun skulle havde i 10 dage.
Men siden vi kom hjem onsdag har hun bare slet ikke været sig selv. Hun har helt mistet appetitten, vil helst ikke drikke noget, har ikke lyst til at lege, vil bare sove.
Siden torsdag har hun kastet op hver dag, helt galt har det været her i går og i dag, hvor hun har været oppe på 5 opkastninger dagligt.
Har snakket i telefon med vagtdyrlæge i dag, som synes jeg skulle stoppe behandlingen af antirobe, og så snakke med egen dyrlæge mandag.
Men jeg synes bare der er så lang tid til mandag, når hun har det så skidt.
Er der nogen er jer her inde der har erfaringer med Antirobe, og ved om hunden virkelig kan få det så skidt af det medicin, eller tror i der er andet galt.
Er der mon noget jeg kan gøre, for at hun får det bedre? Alle råd er velkomne, for er meget bekymret.
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 9
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.872
Måske ***René** * ved noget mere nu?
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.872
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Hun har tidligere fået piller som hun ikke kunne tåle, der kastede hun op omkring 1 time efter hun havde fået dem, men kun en gang.
Så kaster hun op umiddelbart efter, vil jeg gætte på hun ikke kan tåle dem
jul 2010
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 72 Svar: 274
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.180
okt 2008
Følger: 30 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.093
Men jeg vil også sige, at hvis hun kaster op så mange gange og ikke vil drikke, så ville jeg få hende indlagt, så hun ikke dehydrerer. Det er jo heller ikke lige frem koldt i dag....
Da Sille ikke ville drikke, havde jeg en lille engangssprøjte (uden nål :)), som jeg via den fik vand i hende på....
Min hund er syg