{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Føler mig som en dårlig mor. :-( {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen

Kender i den følelse når man føler sig som en dårlig mor for vores små øjestene.
Sådan har jeg det i dag.

Min dejlige hund er syg. Det blev han i går men mave/tarm infektion. Skrækkelig og man kan se han ikke har det godt og han har er rigtig mors dreng når han er syg.

Og vi har fået en masser af medicin til ham og special fodder.

Og så skal jeg på arbejde i dag da mit arbejde ikke syntes det er en lovlig grund da det "bare er en hund". Det er typisk. Hvor for er der ikke hundens første syge dag.

Hader at skal være væk fra ham når han har brug for mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føler mig som en dårlig mor. :-(
  • #1   25. maj 2011 Kan du ikke få nogle til at kigge ind til ham imens du er væk og evt lufte ham, hvis han har dårlig mave?

• #2   25. maj 2011 Det er lidt svært fordi dyrelægen sagde igår han skulle forholde sig helt i ro da han havde høj feber pga. det og så havde han fået stress over hans krop reagere sådan.

Og hvis jeg sender nogen ud til ham ved jeg han kommer helt op og køre og bliver glad. Han er nemlig meget legeglad normalt og en vild basse.

Så det er jo ikke godt.

• #4   25. maj 2011 Jeg foreslog det med en kendt hundelufter, fordi du siger, at den har en tarminfektion, og det plejer at betyde tynd mave.

Og ja, man kan ikke få fri fordi hunden er syg, rimeligt nok, men svært når man står i situationen.

Håber det går bedre med den.

Kommentér på:
Føler mig som en dårlig mor. :-(

Annonce