2.618 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Gammel hund (tisser) Gammel hund (tisser)

Hej HG.

jeg skriver egentlig på vegne af mine svigerforældre der har en gammel lab på 9 år.
Hans tissetøj har jo efterhånden været åbnet og lukket i mange gange, og er blevet utæt, så har går hele tiden og drypper på gulvet. De har selvfølgelig været ved dr. doktor, og har prøvet piller osv, men uden held, og de må bare se i øjnene at han er blevet gammel og utæt.

MEN er der nogen der kender til noget man kan binde rundt om hunden, når den er inde, så han ikke render og tisser på gulvtæpper osv? Noget man kan købe specielt til det?

Håber nogle kan hjælpe.

Mvh

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gammel hund (tisser)
  • Christina S
    Christina S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #1   8. jun 2011 Hejsan

Jeg har 2 stk gamle vovser (en tæve og en hanhund), der lider af inkontinens. Det bliver behandlet med medicin med meget fint resultat. Det kan dog være lidt tricky med hanhunde, men jeg får et præparat, der hedder propylaminhydroklorid (eller meget tæt på) hos dyrlægen, hvilket fungerer fint.

Det skal siges at begge hunde blev undersøgt for eventuelle nyreproblemer, inden behandlingen startede, for at udelukke at tisseriet, skyldtes noget andet, end blot en slab blære....

Så du må jo nok en tur til Dr. Dyr :o)

Mvh.

Christina

• #2   8. jun 2011 Tak for det smiley

De har fået ham undersøgt hos Dr. doktor, lige hvad det er de er undersøgt for, ved jeg ikke, og har prøvet med diverse ting, som ikke har hjulpet, så hun er igang med at sy mavebælte til ham ;o)

Ellers mange tak smiley

Mvh

Kommentér på:
Gammel hund (tisser)

Annonce