{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

Kim B
Kim B
Tilmeldt:
23. feb 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

Hund tisser indenfor. {{forumTopicSubject}}

Hej Hundegalleri.

Jeg har en blandingshund ( shiba / jack russell )

Den er knap 2,5 år gammel, lege syg lille hund. smiley

Den er begyndt at tisse indenfor, og nogle gange laver den også inden for, men det er kun mens min kæreste og jeg sover, aldrig mens vi er vågne, heller aldrig mens den er alene 5-6 timer.
Det ligner også den drikker sit eget tis..

Der er ikke sket ændre i hans liv eller noget, og han kommer ud kl 23:00 - Han gør det ikke hver dag, der kan nogle gange gå to uger mellem han gør det, og andre perioder kan der gå et par dage.. Man han tisser mest inden for, ikke så tit laver..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund tisser indenfor.
  • #1   28. mar 2013 gå en god tur med ham før i lægger jeg til at sove...

  • Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #2   28. mar 2013 Det gør vi jo der kl 23..

  • Shop4Pet
    Shop4Pet Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 5
    #3   28. mar 2013 Hej Kim!

    hvor lang en tur går du med ham kl. 23? :o)


    Med venlig hilsen:

    (link fjernet)

    Find os på Facebook - Med nye konkurrencer dagligt!
    http://www.facebook.com/shop4pet.dk?ref=hl


  • #4   28. mar 2013 Hvornår fodres den ...

    Ville sørge for at den spiser ikke senere end kl 18... så ville jeg gå den der tur med den inden sengetid .... ca ½ time burde være nok ...

    Og så hvor sover den ... for jeg ville sørge for at den sov i samme værelse som mig, og begyndte den så at være urolig om natten, så måtte jeg jo op og ud med den ....

    Mine hunde har aldrig haft det der natte liv hvor de går rundt i huset, og dermed kan få trang til at besørge .... hvis de er urolige om natten, ja så er der helt sikkert en grund til det, fx dårlig mave ... og så kommer de ud ...

    Ellers ligger de der i soveværeslet hvor de nu sover kurv/eller seng (bestemmer man jo selv) ... og der er køligt og mørkt, og de rør sig ikke meget fra vi går i seng til vi står op ...


  • Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #5   28. mar 2013 hanne : det lyder som en idée jeg vil prøve af. Jeg har tidligere taget maden fra ham kl 20, men kan godt være jeg prøver med kl 18.

    1000 tak for dine gode råd. smiley


Kommentér på:
Hund tisser indenfor.

Annonce