{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund tisser indenfor
  • #1   7. aug 2013 Hvornår tisser den inde? Hvor tit? Er det et bestemt sted?

  • #2   7. aug 2013 Måske sku du prøve at få ham ud når der er gået højest to timer adgangen... Også prøve at give ham lidt vand ad gangen

  • #3   7. aug 2013 kan ikke sige 100% hvor tit for der kan gå en helt uge hvor hun ikke tisser indenfor og så begynder hun igen i nogen dage og så stopper det igen nogen dage... hun drikker gennerellt ikke serlig meget. ved ikke om det er fordi hun er kommet i "teenager" aldreren ? for engang i mellem kan hun være så frækt at kig på mig og sæt sig ved siden af mig og så tisser hun

  • JanniMikki
    JanniMikki Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   7. aug 2013 Måske god ide du købe en spray urine off hund&hvalpe plet o luftfjern betyder når hund tisse på hvor stedet inddør, så du skal vaske så spray gulv så hund kommer ikke tisse igen ... gøre min hunde stop tisse herhjemme pga den spray hjælp meget . hund begynder lære meget uderfor derfor bare jeg forslage dig smiley
    Hilsen Janni


  • #5   7. aug 2013 Det vil jeg prøve så

  • #6   7. aug 2013 Jeg kan garantere at det intet har med "frækhed" at gøre!
    Og rådet om t kun give vand i små portioner er helt hen i vejret, hunde skal lid have adgang til frisk vand! Umidlbart tænker jeg at det retter sig af sig selv, fortsæt med at gå ud med hunden når den har spist, sovet og leget, gør grundig rent hvis der sker uheld og ros ude;) 6mdr. Er jo ikke så gammel;)


Kommentér på:
Hund tisser indenfor

Annonce