{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shiba Inu ?
  • #1   6. jun 2011 Jeg synes jeg har hørt at de er lidt katteagtige, sådan lidt "du kan allenådigst få lov at servere min mad og dele husets faciliteter, men få ingen gode ideer om lederskab - her bestemmer jeg"

    Men jeg har kun mødt en, den var ikke specielt venlig..


  • #2   6. jun 2011 Jeg ser den som én af de nemmere spidshunde. Selvfølgelig er de selvstændige (som en spids skal være) men ikke i udpræget grad.

    Dem jeg kender er flinke, venlige og meget trænbare, og er glade for både andre hunde og mennesker.


  • #3   6. jun 2011 Ok. Jeg kender ikke racen så godt. Men vil så gerne vide noget mere om den da jeg leder efter min næste hund.

  • #4   6. jun 2011 Det er én af de racer, som jeg selv seriøst overvejer at skifte til, når jeg synes, jeg er ved at være for gammel til en husky smiley

  • #5   6. jun 2011 Inden jeg købte min shiba fandt jeg svar på dine spørgsmål ved at søge rundt på nettet ..

    Generelt om shibaen:
    Men ja, shibaen er en spidshund og har temperament derefter .. - Vil give Karina ret i at det er en af de nemme spidshunde, men dermed ikke sagt det er en nem hund smiley
    Mht. at træne, så er de svære at træne .. Shibaen tilbyder sig på ingen måde, man skal hele tiden være klar med noget lækkert og virkelig være interessant .. Hvis shibaen ikke gider træne, jamen så gider den ikke ;o)
    En shiba er meget selvstændig og stædig ..
    Jeg har læst og fået at vide at shibaen har tendens til at være reserveret ..

    Mht. at være aktiv eller stille, hvad definerer du så det som?
    Jeg går ½ time morgen og aften, eftermiddag kommer an på så meget men min. ½ time ..

    For at tage udgangspunkt i min lille ræv og ikke det generelle:
    Han er ikke reserveret og er glad for alle ;o) (dog ikke fladnæset hunde, men det er jo bare min ;o) )
    Derudover så vi han gerne træne, hvis man har de rette godbidder og han kan se et formål med det, han pleaser mig bestemt ikke ..


    Men tag ud og snak med nogle opdrættere, ring til Karin (racerepræsentant) og snak med hende, skriv til folk herinde der har shiba og ikke mindst læs en hel masse om den smiley


  • #6   6. jun 2011 Jeg venter på at blive ringet om af hende som jeg fik min første rottweiler af, hun har nemlig avlet shibaer engang smiley Jeg er vant til hunde som intet gør uden man lokker med noget lækkert smiley Såen er min den gamle rottweiler og min gamle hund var ligesådan smiley Så er vant til de lidt mere stædig hunde smiley Men jeg vil prøve at finde mere om racen på nettet, den er nemlig kommet på listen over den som skal ersatte min den gamle rotte her sidst på året når hun skal til de evige jagtmarker smiley

  • #7   6. jun 2011 Okay smiley
    Men skøn hund, det er det, jeg vil ikke leve uden min lille ræv ... (Men sådan har alle det jo nok med den race, som de er faldet for smiley )
    Du kan bare sende pb, hvis der er noget, du vil vide smiley


Kommentér på:
Shiba Inu ?

Annonce