{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Appetitten er forsvundet???? {{forumTopicSubject}}

Ja vores hund på 1 år har mistet appetitten overfor sit tørfoder. Det er et tørfoder af et billiger mærke som begge hunde har fået i 5 mdr nu, det har intil nu forsvundet i en fart, men for nogle dage siden opdagede vi at når maden blev serveret, kiggede hun lidt på det, før hun begyndte at spise, som om hun tænker kommer der mon noget bedre.
Der er begyndt at gå længere og længere tid før hun begynder og spise og her til morgen gik der meget lang tid og hun spiste ikke op.
Da vi har 2 hunde, plejer alt mad der bliver serveret at forsvinde i en fart, så ikke den anden spiser det.
Det virker ikke som om at hun har problemer med bisserne, for tykkeben og andet mere lækkert mad, spiser hun fint.
Hun har stadig samme krudt i røven, leger og er glad, så den eneste forskel er at hun bare ikke syntes om tørfoderet længere.
Jeg har også prøvet at flytte hendes spise plads til et andet rum, hvor den anden hund ikke hunne komme ind, da jeg tænkte hun måske ville spise i fred, men det virkede ikke.
Har tænkt mig at prøve at købe en anden variant tørfoder, for at se om det bare er smagen den er gal med.
Kan en ellers madglad hund, godt pludselig blive træt af smagen at sit foder?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Appetitten er forsvundet????
Kommentér på:
Appetitten er forsvundet????

Annonce