Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den japanske spids..?!
  • #1   7. jun 2011 har kun en lille erfaring da vores døde af blødersygdom, men erfaringen var god han gøede ikke, han var vild lærenem og rigtig sød smiley en hund der gerne vil have motion smiley ..... men hold dig langt væk fra alt andet end DKK

• #2   7. jun 2011 Øv øv sådan kan det gå.! Kunne den lide andre dyr? Jeg har en perserkat den skal gå sammen med..Hvad mener du med dkk?

• #3   7. jun 2011 Dkk = Dansk Kennel Klub.

Har hørt de er meget slemme til at gø men har ikke selv nogen erfaring

• #4   7. jun 2011 Tag en snak med Connie. Hun ved en masse om racen.
    http://hundegalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=9571

• #5   7. jun 2011 blir hunden opstemt og der skal ske noget og den er glad kan den godt gø, men hvillken hund gør ikke smiley
    super dejlig hund, har selv min dreng på 5 smiley

• #6   7. jun 2011 Skøn hund, men man skal være opmærksom på aktiveringen. Det kan nemt blive en "kravle-op-ad-væggene"-hund, hvis man ikke giver den, hvad den skal have.

• #7   7. jun 2011 men vil sige den kræver noget motion..

• #8   7. jun 2011 Susanne... Ja den kunne rigtig godt sammen med min maine coon arcki.

Men DKK er en stamtavle som hedder dansk kennel klub, der ved du at du får en sund og rask hund... vi havde en DRU hund og en avler der fyldte dem med sygdomme

• #9   7. jun 2011 Joo selvfølgelig gøer hunde men nogle racer gør det næsten konstant. Og en aktiv hund gør ingenting så kan jeg tage den med ud at løbe og cykel.. Motionere nemlig en del selv såå ingen problemer..

• #10   7. jun 2011 De kan godt gø en del, ja, men kan også bremses... Mht aktivitetsniveau så synes jeg faktisk, det er en meget, meget rolig hund - men der er måske fordi jeg sammenligner med min sheltie, som kører i et meget højere tempo.

Det er en meget åben og kærlig hund, som har et helt fantastisk sind.

Men som "Brug hjernen" skriver - så spørg Connie eller Laila. http://www.hundegalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=53177
    Der er faktisk en del hvalpe til salg lige pt - Laila har to kuld liggende - de er dog ikke salgsklare endnu.. Jeg kan klart anbefale hende som opdrætter.

• #11   7. jun 2011 Jaa det er nogle fine små hvalpe hun har.. Smiler Jeg synes det er sådan en kær race.!

• #12   7. jun 2011 Min mors japanske spids gør rigtig meget!
    Men det er nok også mest fordi han har "fået lov til det".. Den får lov til det meste hvilket betyder den er meget ustyrlig og ikke hører efter.
    Den kræver enormt meget motorik og min mors er i hvert fald meget stædig - han gør kun tingene hvis han selv får noget ud af det...
    Ellers er han da sød og kærlig - men meget overtromlende overfor mennesker/hunde, men igen nok fordi han har fået lov...

Personligt er jeg draget væk fra den japanske spids efter min mor fik sig en smiley

• #13   7. jun 2011 Vi har næsten lige fået vores japanske spids, han er
    Simpelthen så dejlig en hund! Kan klart anbefale racen, de er så loyale og samtidig også lidt en hyggehund. Vores gøer en del i haven, men kun når vi ikke selv er med derude og det er langt fra konstant. Det er kun for at alarmere os og fortælle at der er noget som det ikke plejer smiley

• #14   7. jun 2011
    Julie P.....det vil jeg slet ikke give dig ret i...tværtimod...en japansk spids er rigtig god til at følge ejers aktivitetsniveau.....

en japansk spids er en alarmhund, så der skal som regel noget træning til for at den ikke skal gø hver gang der går nogen i opgangen.
    men har man kun en, så er det til at overse.

jeg kan se du bor i sønderjylland, så er det da oplagt at kontakte Laila

hende kan jeg også anbefale som opdrætter.
    og giver de andre ret.....køb en DKK hund....ikke at de ikke kan komme til at fejle noget, for selvfølgelig kan de det....men der er desværre et par kenneler udefor DKK der har avlet på en del sygdomme og som har gjort forskellige ting, som jeg ikke vil ind på her...da de hunde har fået mange hvalpe, kan man nemt støde ind i dem, hvis der købes udenfor DKK
    En skam når nu vores race ellers er en sund race

• #15   7. jun 2011 kan slet ikke forstå det flere af jer nu skriver om at være ustyrlige og motionskrævende

• #16   7. jun 2011 Connie: Det forstår jeg heller ikke. Det er bestemt ikke betegnelser, jeg vil hæfte på Alba - tværtimod, og hun er endda ikke engang 2 år endnu.

• #17   7. jun 2011 Jeg vil lige bakke op om det Connie skriver, ja det hele af det:-)

• #18   7. jun 2011 det er ihvertilfælde ikke racetypisk

• #19   7. jun 2011 ustyrlig og motionskrævende ?

Jeg kender og har mødt en del Japanske Spidser efterhånden.

Min menig er:
    Moderat motion, mest med oplevelser og leg, som agility.
    Venlig, nysgerrig og hyggelig sammen med mennesker, intelligent og lærenem, fuld af fis og sjove numre. kærlig, rolig og omgængelig. Venlig og imødekommende overfor de fleste andre hunde, selv på eget territorium.
    Jeg har faktisk aldrig hørt dem gø smiley

Jeg har hørt, at der i nogle tilfælde er sat japanske spidser til salg, som der kunne være mistanke om, var blandet med hvid schæfer eller andre hvide racer. Måske er det sådan en der er ustyrlig, gøende og motionskrævende.

• #20   7. jun 2011 Se evt her, hvor vi var på besøg hos en hel masse japanske spidser.
    Der var alle mulige racer i en lille have. De havde aldrig mødt hinanden før, men japanerne bød venligt indenfor, og der var ingen af dem, der sagde så meget som et "knor"

http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=41590

• #22   7. jun 2011 de vil helt sikkert gerne ud at gå ture og også aktiveres....de er sådan at når vi er aktive, så er de også...

se Joans album.......vi er til Dch opvisning på Odder torv
    http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=62722

• #23   7. jun 2011 Det er en race som elsker at arbejde.
    Jeg nyder virkelig at arbejde med en japaner, jeg har prøvet lidt forskellige racer at træne med og har selv en Chinese Crested også. Men det er en japaner som jeg er til.
    Jeg kan se glæden i deres øje, de stråler og de vil bare så gerne arbejde og behage.
    Der er selvfølgelig forskeld på indviderne, men det er en kærlig og hengiven race.

Men den nyder også dage med total afslapning.

Mit forskalg er tag ud og besøg nogle hunde i racen og lær mere om dem.

Og ja som oven over køb DKK.
    Jeg var nødttil at sige farvel til min første japaner i en alder af 4,5år det er alt for tidligt, og hun har egentlig aldrig været helt rask.

• #24   7. jun 2011 Jeg udstiller en bekendts japanske spids og han er nu en skøn nem hund, han gør kun når det ringer på døren, han er fin med andre hunde og altid glad, han elsker at få lange ture, men kan også godt nøjes med en kortere ind imellem, han er afslappet indenfor og legesyg uden for smiley Han gik fint i spænd med min cavalier hanhund og elsker at lege med min tæve, så jeg kan kun sige det er en dejlig race, men køb med DKK bog.

Kommentér på:
Den japanske spids..?!

Annonce