971 visninger
|
Oprettet:
Vores dejlige aftentur {{forumTopicSubject}}
Charlie og jeg var på vores sædvanlige aften tur over i parken. Hver gang der kommer en cykel sætter Charlie sig ned for det har jeg lært ham ... Der er en dame der cykler forbi os flere gange og sidste gang hun så kørte forbi stoppede hun og fortalte mig hvilken opdragende hund jeg havde og hun synes det var impronerende hvor godt jeg trænede ham
( hun snakkede engelsk) ..
Jeg blev simphelhen så glad over den kommentar
Sikke en dejlig aften tur vi havde :))
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 59 Hunde: 10 Emner: 239 Svar: 3.352
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.459
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.108
Vores dejlige aftentur