Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankefoder ?
  • #1   12. jun 2011 Jeg ved at pro nature har noget med lavt fedtindhold og er lavet på gode råvarer, det kan købes i Plantorama.

• #2   12. jun 2011 Vi har desværre ikke Plantorama her i nærheden ... jeg ved ikke engang hvor langt jeg skal før der ligger det smiley

Vi har maxi zoo - og almindelig dyrebutikker.

• #3   12. jun 2011 Hvor aktiv er din hund og bruger du den meget?

• #4   12. jun 2011 Louise britt - hun er ikke så aktiv som hun burde, jeg går ture med hende, og leger med hende, men ellers ikke mere.

• #5   12. jun 2011 Ved maxi zoo har en dyrlæge serie (har en veninde der bruger det til hendes kat) man skal ha været forbi en dyrlæge inden da det er det samme som dyrlægen har bare et andet mærke.
    Ellers har jeg selv brugt royal canin til min gamle hund og var glad for det og det hjalp

• #6   12. jun 2011 Hvorfor skruer du ikke bare ned for fodermængden ?

• #7   12. jun 2011 Anne - det har jeg prøvet ved en af mine hunde, og det betød at hun næsten ingen mad fik ( hun er jo aldrig blevet overfodret, men tager bare nemt på), og hun var frygtelig sulten hele tiden, det var for synd.
    Jeg synes det er bedre at købe et foder med lavere fedtindhold, så de kan få lidt større portioner, der mætter dem bedre - det er mine erfaringer.

Man kan også putte gulerodsstykker i maden og andre grønsager der fylder og mætter, så hunden ikke er så sulten.

• #8   12. jun 2011 Anne - Fordi hun i forvejen ikke får ret meget mad.

Du vil altid - Jeg vil prøve at kigge på Royal canin næste gang jeg kommer i maxi zoo smiley

• #9   12. jun 2011 Hvad fodre du med og hvor meget får hun ?

• #10   12. jun 2011 Kennelmor !
    Alt er jo relativt. Det kan godt være at man ikke synes det ser ud af meget, men hvis foderet indeholder det helt rigtige, så skal der nogen gange ikke så meget til.

Jeg fodrede en overgang med ZiwiPeak og jeg synes dælme ikke der var meget foder i foderskålen når jeg havde hældt den mængde op, som hunden skulle have. Men hvis man sammenlignede mængden af foder i tørret form med den mængde det ville svare til før det blev tørret/lufttørret, så kan jeg godt se at der var rigelig foder i den mængde.

• #11   12. jun 2011 Skru ned på mængden af tørkost og erstat det med f.eks gulerødder. Som labrador er den garanteret altid sulten, og herhjemme har det hjulpet en del at erstatte. han holder sin vægt rigtig flot nu+ han bliver meget mere mæt.

• #12   12. jun 2011 Jeg søger svar på hvilket slankefoder der er godt, intet andet smiley

• #13   12. jun 2011 Vi har skiftet til Pro plan orignal light efter Liva blev steriliseret for der skulle hun bare nærmest se på mad så bulede hun ud.

Nu er hun nede på normal vægt igen og hun får det hun skal have af foder.

• #14   12. jun 2011 Decideret slankefoder må man kun bruge i en begrænset periode på max. 2 måneder.

Når min egen labs bliver for trivelig, så skruer jeg ned for fodermængden og godbidderne. Og der virker på ham.

Wolfsblut har lavet 4 varianter, som ikke indeholder så meget fedt. Det er Cold River, Wild Duck, Dark Forest og Wide Plain.

• #16   12. jun 2011 Ulla - Måske det ikke var det jeg spurgte om?
    Selvfølgelig skruer jeg da op for motionen samtidig.

Til de andre - tak for svar, jeg vil kigge på nogle af de forskellige mærker smiley

• #17   12. jun 2011 Muligt det ikke var det du spurgte om, men selv med et slankefoder skal du holde portionerne nede. Og hvis du kun kan bruge slankefoder i en begrænset periode og er nød til at gå tilbage til vanligt foder, så bliver du så igen stadig nød til at skære ned på fodermængden og evt. op for motionsniveauet.

Og ja, en lab er altid sulten, så måske det er mest dig som har et problem med ikke at overfodre den ?

Lige som med mennesker, duer det ikke at være på slankekur hele livet, men en kostændring/reducering og øget motion for at holde den slanke linie

• #18   12. jun 2011 Jeg brugte olivers weight loss da Fie skulle ned i vægt, det fungerede rigtig godt her

• #19   12. jun 2011 "Problemet" med Light-/slankefoder er, at det er smækfyldt med kulhydrater, og så taber hunden sig ikke.

• #20   12. jun 2011 Fie tabte sig i den grad på olivers....

• #21   12. jun 2011 Det er bare ikke alle hunde som fungere godt på Olivers !

• #22   12. jun 2011 Anne R - Hun bliver bestemt ikke overfodret, og er ikke altid sulten, det var hun da hun var yngre, og der blev hun sikkert også overfodret- deraf overvægten.

Rene - det vil jeg prøve at kigge efter så smiley

• #23   12. jun 2011 Anne, nej det er jo forskelligt hvordan hundene fungere på div. foder, nu skrev jeg også at for Fie gik det fint.....

• #24   12. jun 2011 Rene
    Det ved jeg godt du skrev. Det var også mest for at gøre TS opmærksom på, at Olivers ikke fungere godt hos alle hunde. Jeg har selv oplevet med flere hunde, og også hørt fra andre, at Olivers foder virkede rigtig dårligt.

C H K
    Det ved jeg ikke om du overfodre, specielt ikke når du ikke vil fortælle hvad du fodre med og hvor meget. Men mange overfodre deres hunde, selv om de ikke selv synes det.

• #26   12. jun 2011 Ulla M - Væsentlige detaljer?
    Nu søger jeg bare et slankefoder, og erfaringer der omkring, resten er jeg sikker på at jeg godt kan tage stilling til selv.

Anne R - Hun får mindre end det hun skal have smiley
    har selvfølgelig kigget hvor meget hun skal have, og vejet af.

- Men jeg har fundet nogle mærker jeg vil kigge efter smiley

• #27   12. jun 2011 Jeg har også gode erfaringer med Olivers Weight Loss, det er det min hund har tabt sig på, men jeg har ikke foreslået det i tråden, da jeg forstod det sådan, at TS ville have et foder som ikke skulle bestille over nettet.

Og ja mine hunde bliver motioneret meget, så det er heller ike kder den halter herhjemme, som skrevet tidligere er der bare hunde der bliver fede på almindelig hundemad - også selvom det foder man bruger er et kvalitetsfoder.

• #28   12. jun 2011 Kennelmor - Det er også forstået rigtigt smiley jeg var ikke klar over at det var over nettet det skulle bestilles.

• #29   12. jun 2011 Måske kan du finde nogle der forhandler Olivers, det ved jeg ikke, du kan jo ringe og spørge, for de ter der sikkert nogle der gør.

• #30   14. jun 2011 der findes ikke godt slankefoder, så bare kvalitets kornfrit foder og så mindre af det, ideen om fedtfattigt foder til en hund er latterlig. barf tror jeg også kunne være godt

Kommentér på:
Slankefoder ?

Annonce