{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

kan jeg klage? - og ville jeg få noget ud af det? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at Bella var til dyrlæge for under 14 dage siden, fordi hun (endnu engang) var rød i sit venstre øre.

Dyrlægen kigger hende i øret, konstatere at der sidder lidt ørevoks, og intet mere.
udover det så kigger hun på Bella højre øre, det fejler åbenbart et eller andet, og vi får noget behandling med hjem til højre øre.

I de sidste par dage er bella's VENSTRE øre begyndt at blive rødt igen, nu opdager jeg så at hun er meget rød i venstre øre, tør - og bagsiden af øret der mangler meget af pelsen, og der er hun også utrolig skallet.

^det viser jo at der netop er noget galt med øret! - hun har ALTID haft problemer med rødme i venstre øre, og det fortalte vi også .... kan vi klage over det, og ville vi overhoved få noget ud af det??

hun skal jo selvfølgelig til dyrlæge endnu engang, men jeg synes da det er temmelig øv at skulle det allerede igen, når vi netop tog til dyrlæge med hende sidst, pga. venstre øre. :s

Jeg vil lige se om jeg kan tage et billede af det, og smide herind - måske folk ved hvad det kan være - i så fald kan i se hvad jeg mener smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan jeg klage? - og ville jeg få noget ud af det?
Kommentér på:
kan jeg klage? - og ville jeg få noget ud af det?

Annonce