{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.897 visninger | Oprettet:

er jeg hundemishandler? {{forumTopicSubject}}

Idag da jeg var ude at gå med min coton de tulear Ziga, møder vi en anden hundeføre(kendte ikke manden i forvejen), men han begynder at snakke om at jeg er skader min hund.forde jeg har valgt at klippe hende, og det må man bestemt ikke i følge ham. Det skal lige siges, at hun er ikke klippet totalt kort håret, hun er mere sådan hvalpeklippet.
Det er min oplevese at hun faktisk bliver rigtig glad hver gang hun er blevet klippet, og hun trives virkelig med den kortere pels, derudover er den også meget praktisk til den hundetræning vi dyrker.
Selv hos den dkk opdrætter hun blev købt ved, sagde de at det var helt ok at klippe hende.
Nå man ham manden blev ved med at brokke sig over at hun er klippet. Han sagde også at det lange hår beskytter øjnene. Og han mente at det er yderst vigtig at en cotons hår går ind i øjnene for det er det der sørger for at de ikke løbe i vand.
Den har jeg aldrig hørt før, har altid fået at vide af min dyrlæge at det er vigtigt at holde hårene væk fra øjnene for at undgå de løber i vand.
Men hvad mener i, er jeg hundemishandler, forde jeg klipper min hund? Og forde hun ikke har hår der går ind i øjnene.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er jeg hundemishandler?
Kommentér på:
er jeg hundemishandler?

Annonce