Kræsen eller tænderne? {{forumTopicSubject}}
Min hund på snart 2 år er nået et sted i hendes foderingstid, som jeg ikke brydes om. Hun vil ikke spise tørfoder, jeg har prøvet at skifte foder flere gange men det samme resultat viser sig, hun rør det ikke. Jeg har prøvet at putte lakseolie på, men heller ikke det hopper hun på. Jeg tænkte at hun nok vil spise når hun så blev sulten, men efter næsten 2 dage uden at røre hendes foder, købte jeg straks noget vådfoder i dyrhandleren, og det spiste hun. Der er nu gået godt 3 uger hvor hun ikke har spist tørfoder, jeg har en skål med tørfodret til at stå på gulvet hele tiden, men hun rør det ikke. Hun får nu vådfoder morgen og aften i stedet. Jeg har prøvet at blande det tøre i det våde, men så går hun på fisketur og jeg skal så samle pillerne op efter hende i hele køkkenet. Har I oplevet det samme? Er hun ved at være trær at tårfoder? Eller kunne det skyldes hendes tænder?
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 23
Jeg har PRÆSIS det samme problem med min hund.
Nu har jeg bestilt tid hos Dr. Dyr for at få hende tjekket
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 1046 Hunde: 2 Svar: 1.885
Og så hun ikke har det hele tiden.
Ved ikke men så tænkte jeg at man kunne se om hun bare ventede på at få noget bedre : ) Eller om hun har ondt i tænderne.
Mine hunde spiser ikke så meget nu her hvor det varmt, og Joy kan sangens springe måltider over, men spiser gerne godbider.
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 21 Emner: 168 Svar: 1.189
fx overbid hvor de to nederste hjørnetænder vokser op i ganen og laver 2 huller, det er der utrolig mange hunde som døjer med, uden at ejerne ved det.
hvergang hunden knuser en tørfoder smadret tænderne op i de to huller i ganen og det gør MEGA ondt!! så jeg tænker om du har fået tjekket hende hjørnetænder?
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 131
For hun gjorde nøjagtig det samme...
Nu har jeg så fundet et foder, hun vil have, og hun har så maden stående fremme hele tiden, da hun er meget småspisende...
Jeg har på den måde fået hende til at spise næsten en hel dagsration om dagen, hvilket hun aldrig gjorde før, med mindre det var vådfoder...
Har lige tjekket hendes hjørnetænder, og det kunne da godt se ud som om, at hun har et lille hul ovenover den ene tand...
dec 2010
jeps, snakkede med en tand dyrelæge og han sagde at det var helt op til 80% af de tilfælde hvor hunden ikke vil spise, så er det derfor, fordi det simpelthen bare gør så forbandet ondt!
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 422
dec 2010
apr 2008
dec 2010
dec 2010
apr 2008