638 visninger
|
Oprettet:
en skrøne eller? {{forumTopicSubject}}
Er det rigtigt at ALLE pomeranier gør som en sindsyg?? jeg synes kun jeg har mødt dem der gør hvertfald
en dag om mange år kunne jeg jo godt selv tænke mig et lille vidunder, meen hvis de gør så meget som jeg har oplevet kan jeg nok ikke helt holde det ud, hvad er jeres erfaringer med dette?
min venindes poms gør hele tiden, fx, af andre folk, andre hunde, af telefonen, af dørklokken , når hun ikke får opmærksomhed, når hun leger, JA faktisk hele tide.
hvordan er det med jeres?
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.127
aug 2007
Følger: 79 Følgere: 105 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.833
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 21 Emner: 168 Svar: 1.188
men altså det kan altså godt trænes væk med pomsen? så den kommer ned på et mere "normalt" lyd niveau
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 37 Svar: 428
Min dreng er stille og rolig. Han gør kun når der ringer på døren. Ellers slet ikk.
Tilgængel har jeg en lille pige som gør af andre hunde når vi er ude. Så vi er i gang med at træne det væk. Ellers gør hun ikk når hun er i huset eller haven.
Min tidligere poms var også meget stille hund som hilste pænt på alle og kunne finde på at gø kun hvis han skulle tisse og vi ikke var opmærksome på ham.
Så det er ikke alle der gør meget
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.889
Folk spøger også mig tit om Thomsen gør meget, fordi de har hørt at terrier gør hele tiden. Svarer altid at jovist gør han men kun en gang imellem, ikke når det ringer på, eller når han vil have opmærksomhed..
dec 2010
ja okay kan jeg godt se, en ting er jo at de giver sig til kende engang imellem, hvilket er helt okay synes jeg, men når jeg er hos min veninde, går jeg altid derfra med den vildeste hovedpine. men gud hvor jeg bare elsker hundes temperament.
måske er problemet også bare lidt at når miley "pomsen" gør så kaster de bare en bold for at få hende til at tie stille, når hun så kommer tilbage med bolden og gør igen kaster de den bare på ny, og det er altså også selvom de sidder og aften hygger med tv eller sidder og spiser. hun kan heller ikke være i et lukket rum alene så står hun bare og gør i flere timer!!! men jeg tænker lidt at det er fordi miley har fundet ud af at når hun gør leger mor og far med hende?? eller tolker jeg det forkert?
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 271
Forstår godt du gerne vil have en poms en dag - de er fantastiske, intet mindre!
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.035
Det er ret irriterende at høre på deres vuf-vuf-vuf i en uendelighed....... kunne de så endda sige et ordentligt ...VOV-VOV.VOV....Ha ha
dec 2010
han synes nemlig også at de er helt vildt dejlige, meen nægter simpelthen at jeg skal have en hvis de larmer så meget
altså jeg må sige , kaya er en meget udadvendt hund og elsker at hilse på alle, mika var sky fra starten af, og det tolkede jeg helt forkert, netop ved at tage hende på armen, hvilke gør at hun idag som 4,5 måneder gammel er bange for næsten alt. jeg fortryder det simpelthen sååh meget, derfor vil jeg nu til at træne at hun simpelthen ikke bare kan komme op til mor hver gang hun skriger, det er bare når en anden hund snuser til hende. hun tror jo at hun skal dø. så jeg skal helt sikkert igang med noget træning, og så håber jeg at det ikke er forsent når hun jo ikke er 8 uger længere
dec 2010
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 44 Svar: 541
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 41 Svar: 613
en skrøne eller?