{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Hund sprang ud fra haven foran os {{forumTopicSubject}}

Hejsa der

Ja så oplevede vi det desværre. Heldigvis skete der intet. Men i går gik min mand og jeg, jeg med hunden.

Vi kom forbi en have med en nyplantet hæk, og så var der en dame, som skreg hysterisk på sin hund, en ældre sort labrador, som gøede faretruende og havde rejst alle børster.

Damen fik ikke fat i den, så den røg ud til os, og Tyson var straks oppe at ringe. Min mand råbte til den, at den skulle gå ind, det ignorerede den.

Så kom den hen mod os, og jeg gik imellem og løftede min fod og satte den i brystet på hunden for at kunne skubbe den væk.

Så kom damen endelig og fik fat i pelsen på den gale hund. Den havde ikke halsbånd på!

Damen skældte og smældte og slog den med en vandkande?!?!?!?!

Min mand sagde så, at han var ved at blive bidt af den, da den kom mod ham, det ænsede jeg ikke, for jeg skulle passe på min hund, og min mand på sig selv.

Men hvorfor f..... lader man sådan en hund løbe løs i en have, som ikke er indhegnet, når den ikke "bliver hjemme", når den tydeligvis har agressive tendenser og hvad skete der lige med det halsbånd?

Sorry skulle bare lige have luft, syntes det var en så tåbelig opførsel af damen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund sprang ud fra haven foran os
  • #1   23. jun 2011 Kender godt problemet.. der hvor vi bor er der en meeeeeget aggressiv boxer.. dog er det ikke en nyplantet hæk, men en fuldt tilgroet hæk, så man ikke kan se hunden.. man er ved at skide i bukserne fordi den bare hopper ud af hækken og gøer og savler og snapper ud efter en.. manden og damen vil ikke gøre noget.. så det har resulteret i at vi ikke går den vej længere.. smiley

• #2   23. jun 2011 Ja det er ikke godt at vide hvorfor folk er som de er… Nogen gange må man bare ryste på hovedet…
    I går så vi en gul lab. midt på vejen. Da jeg stoppede gik den ind i en have og derfor gik jeg hen og ringede på for at fortælle at deres hund gik rundt ude på vejen. Det viste sig så at det var genboens hund, og de havde været inde og fortælle at den gik løs op til flere gange, men genboen var åbenbart lige glad for de gjorde ikke noget ved det…

• #3   23. jun 2011 Det ved jeg - det ved jeg -det ved jeg !!!!

GUUUUUUD !!!!... Det har den aldrig gjort før......

Ej pisse irriterende er det og hvor bliver man altså bare bange..
    Total mangel på respekt for andre mennesker ( Ja selvfølgelig kan uheld ske, men tror ikke det kommer uventet at hunden er sådan )

• #4   23. jun 2011 *Molly*Kiki *
    Øv altså. Ja det er jo faktisk værre, at man ikke kan se den!

Jeg overvejede, mens det stod på at gå over på det modsatte fortov, men tænk hvis hunden røg efter og blev kørt ned!

Vores hund ville nok flække denne i to stykker, min mand sagde det til damen, at han nok ville æde hunden, mens hun prøvede at få fat i hendes egen. Hendes kommentar var "at så kunne hendes hund lære det".

Jeg vil under ingen omstændigheder udsætte min hund for, at han skal være nødt til at forsvare sig, og overvejer at tage ned og tage en snak med dem om deres måde at holde hund på, da vi ofte løber den vej, godtnok på det andet fortov. Så derfor kom det også helt bag på mig, har aldrig set en hund der.

• #5   23. jun 2011 OMG! Sådan nogen skal bare ikk ha hund..
    "så den kan lære det!" ÅH GUD!!!!!

• #6   23. jun 2011 Ha ha ha Tina og Alex N, ja og Den gør ikke noget! SUK!!!
    Det kan godt være at der findes mange forskellige holdninger til hvordan man opdrager (eller ikke opdrager) sin hund. Men jeg syntes det mindste man kan gøre det er da at have styr på sin hund og hvor den er så den ikke genere andre…

• #7   23. jun 2011 Anja - der er os forskel på om en aggressiv hund slipper løs eller om en glad og logrende hund slipper løs..

altså min yngste tæve er en gang løbet ud på fortorvet og sys at den mand der gik forbi var lidt sød (han var ved at blive slikket ihjel.. xD)

Men helt bestemt skal man ha styr på sin hund! Men jeg ville da se helt anderledes på at møde en hund som er glad end en som er agressiv.. smiley

Vi kan jo alle komme ud for en svipser smiley

• #8   23. jun 2011 Seføli kan alle komme ud for en svipser.

Men denne var bare så sur. Og vores er blevet angrebet to gange (den ene gang dagen før vi fik ham) og efter den anden gang er han bare sur overfor hanhunde.

Denne var så en tæve, men med den attitude, hun lagde for dagen......

Som min mand og jeg talte om, hvad hvis det var en lille pige med sin Chi? Havde den så ædt pigen? Nu den jo havde tendenser til at bide min mand?

Vi har talt med et par stykker i går, bla en, der kom kørende i bil og så episoden. De bryder sig ikke selv om at gå forbi, da "hunden er sindssyg", siger de. Så åbenbart ikke en engangsforteelse.

Har mest lyst til at tage manden i hånden og tale med dem.

• #9   23. jun 2011 Når det ikke er noget der kun er sket en gang er det bare at tage fat i dem, ellers få fat i politiet.. de plejer at være flinke til at tage ud og tage en snak med folk

• #10   23. jun 2011 Ja der kan helt sikkert ske smuttere for alle, men derfor syntes jeg alligevel at det er ens pligt at forsøge at forebygge den slags situationer. For selvom hunden der stikker af er sød, så er det jo ikke sikkert at den hund den vil hilse på er det…

• #11   23. jun 2011 Ja, jeg taler lige lidt mere med min mand om det, for det er jo åbenbart noget, der bare fortsætter.

God dag til Jer alle

Kommentér på:
Hund sprang ud fra haven foran os

Annonce