{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.948 visninger | Oprettet:

Hund faldt/sprang ud af vindue {{forumTopicSubject}}

Ja det oplevede min datter på 7år igår.
Det startede med at familien på den anden side af vejen tog afsted og lod deres hvalp blive hjemme da de skulle i svømmehaller.
Min datter gik udenfor mens jeg gjorde køletasken klar til greyhound dm.
Så lige pludselig skriger og mener skriger min datter og så råber hun MOR, MOR Puffy faldt ud af vinduet, mig ud og tage min total grædende datter op ind til storebror og mig ud og se til hunden.
Den sad foran deres hoveddør fuldstændig rundt på gulvet, jeg tjekkede den igennem og heldigvis ingen skader, han er lidt øm efter slaget.
Hmm ham osse med i bilen og på banen, ringede flere gange til ejeren men de tog ikke deres Tlf.
De ringer så tilbage og kører fra Viborg til banen og vil så tage ham til dok dyr idag.
Men sikke et chok min datter har fået...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund faldt/sprang ud af vindue
  • #1   20. aug 2012 Hvordan kunne den falde ud af vinduet?!

  • #2   20. aug 2012 Hvor skrækkeligt.

    Den er vel Sprunget igennem - det er hørt før


  • #3   20. aug 2012 Nej de havde lader vinduet stå åbent på 1 sal.
    Det gør de så ikke mere


  • #4   20. aug 2012 Ej det var da os genialt smiley

  • #5   20. aug 2012 Stakkels din datter og stakkels hund smiley

  • #6   20. aug 2012 Åh hvor er det forfærdelig en oplevelse.. Jeg er glad for at den lille hund ikke lader til at være kommet noget til..

    Jeg har selv været lige ved at opleve det samme med min, men det var så forbi jeg var kommet på besøg hos en veninde der bor på 3 etage i taglejligheden og vi ikke havde tænkt nærmere over eller for den sags skyld havde lagt mærke til at hendes ene vindue stod åbent.. det vindue førte så ud til det sidste stykke af taget og mens Sølve var bare en stor hvalp og trissede rundt med os siddende i sofaen og snakke så skriger min veninde pludseligt og der er min lille vaps på vej ud af vinduet der ikke er mere end 10-15 cm over gulvet, hun nåede at have alle 4 fødder på taget (der ikke var mere end maks en halv meter langt og skråt fra vinduet og så de 3 etager ned) og jeg farer selvfølgeligt op og får fat i halen på kræet og hiver hende ind i sikkerhed..

    Tanken om hvor galt det kunne være gået ryster mig stadig og jeg får det helt dårligt med en knude i maven og tårer i øjnene ved at tænke på jeg kunne have mistet hende lige der..
    Aldrig mere det vindue eller nogen andre vinduer i den højde får lov at stå åben med mindre jeg har snor i hunden, er bare glad for at jeg ikke blev straffet mere end en slem forskrækkelse over den uopmærksomhed (har sku dårlig samvittighed over det, men jeg havde bare overhovedet ikke set det ske).

    Og gud ske tak og lov for at jeg har en hund med hale siger jeg bare!


  • #7   20. aug 2012 Uhh ja bare tanken om hvad der kunne være sket...
    Eller hvis vi ikke havde været hjemme da det skete... smiley


  • #8   20. aug 2012 ja det er sku ret bone-chilling at tænke på
    smiley


  • #9   20. aug 2012 Har desv.oplevet det flere gange. En af mine hundes far "Skt.Bernhard" sprang ud fra 1 sal pga. naboens tæve var i løb. Han døde desv. af det spring pga.hans størrelse.

    En nabo`s Dober/Rotte blanding gik gennem døre og sprang ud af lukkede vinduer hvis den blev efterladt alene, hvilket desv.skete tit.

    Har selv haft flere til "genoptræning" efter de havde gjort de samme ting her kender jeg ikke grunden, da jeg ikke talte med ejerne "det var ikke mit job".

    Anika. En forfærdelig oplevelse for din datter især. Håber at hun kommer over det, og det samme gælder self.for vapsen. Ja jer alle. sender trøstekram.


  • #10   20. aug 2012 Ubehagelig oplevelse.
    Heldigvis kan hundene ofte holde til en del smiley

    Vores gamle schæfer sprang en gang ud fra 2 sal, og ned i en have. Han var overhovedet ikke mærket af det. Han sad bare og ventede på min far ude ved parkeringspladsen da han kom hjem x)


  • #11   20. aug 2012 Min datter er meget meget ked af det og render hele tiden derover for at se om han er ok...
    Hvalpen er en bichon på 5 mdr.


  • #13   20. aug 2012 det sker åbenbart men ikke rart at skulle over for at se om hunden lå og var færdig, eller om den ikke kunne gå eller andet, og så ikke kunne ringe dem op... smiley

Kommentér på:
Hund faldt/sprang ud af vindue

Annonce