{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Kan en hund få marridt? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg oplevede det mest mærkelige i nat. Kato får altid lov til at sove inde ved os om natten men for det meste ligger han ude i gangen. Pludselig i nat omkring kl. 01.00 sprang han op i sengen og hylede ja det lø faktisk som om han skreg, vi skyndte os at tænde lyset, han så meget forvirret ud og blev ved med at hyle, efter ja det ved jeg ikke måske 40 til 45 sek faldt han til ro og faldt i søvn imellem os også¨var der ikke mere. Vi var så forskrækket at vi næsten ikke kunne sove igen, det var så mærkeligt lidt uhyggeligt... Er der nogen af jer der har prøvet noget sådan ? og kan en hund have marridt ligesom vi kan? Hilsen den lidt forskrækket :0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan en hund få marridt?
  • #1   5. mar 2008 Jeg har dog aldrig prøvet det, men jeg tror helt bestemt at de kan have maridt xD Man kan jo næsten se på dem når det drømmer om bjerge med kødben xD

  • #2   5. mar 2008 Ja det var jeg også, men lige midt i det hele troede jeg virkelig at jeg skulle til at ringe til dyrlægen, jeg var sikker på at der var noget galt, jeg blev faktisk lidt bange havde svært ved at falde i søvn igen, men jeg er nu bare glad for at det gik over så hurtigt :0)

  • #3   5. mar 2008 Jeg tror også godt at de kan have mareridt, han kan også godt have hørt noget han er blevet bange for, eller måske slået sig eller vredet om på et ben. Hvis Hektor slår sig, piver han også helt vildt og vil op og bæres.

  • #4   5. mar 2008 Ja hvorfor ikke - De drømmer jo, så hvorfor ikke også mareridt... Eller måske bare fordi I har spøgelser;-))

Kommentér på:
Kan en hund få marridt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce