{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.309 visninger | Oprettet:

Min lille skat er død :,-( {{forumTopicSubject}}

Jeg mistede min lille dejlig vovse i lørdags...

Jeg har aldrig oplevet sådan en smerte før. Er så knust.
Siden har jeg ikke kunne sove elle spise eller tænke på andet end ham.
Gud hvor er smerten altoverskyggende. Det kan hverken beskrives eller forklares.
Jeg kan ikke forstår at han er væk, at jeg aldrig vil se ham igen, nusse ham igen, giv ham kys igen, putte med ham eller holde om ham... Når jeg kommer ind af døren venter han ikk på mig mere og når jeg vågner er han der ikk til at give godmorgen kys.

Han var en fantastisk lille kærlig trold som elskede mig lige så meget som jeg elskede ham. Og han er savnet. Så ubeskriveligt meget hver eneste minut.

Farvel mors lille prins. Elsker dig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min lille skat er død :,-(
  • #1   28. jun 2011 Sender lige en varm virtuel krammer!

• #2   28. jun 2011 Nej dog smiley Hvad er der sket?

Det gør mig ondt

• #3   28. jun 2011 ej hvor forfærdeligt smiley

hvad er der sket med ham ?

• #4   28. jun 2011 Årh føler med dig, mange varme tanker og kram herfra =)

Hvad er der sket med ham

• #5   28. jun 2011 Jeg tænker på dig. Det er altid hårdt at miste de dejlige dyr. hvad skulle vi gøre uden dem.

• #6   28. jun 2011 R.I.P, er rigtig ked af det på dine vegne. Det er noget af det værste der findes, at miste en hund.
    Hvordan skete det? smiley

• #7   28. jun 2011 Årh hvor er jeg ked på dine vegne. Trøstekram fra mig!
    Skete der noget meget alvorligt?

• #8   28. jun 2011 Vi var på besøg hos en bekendt som skulle passe mine vapser i næste måner.
    Hun har selv to hunde som jeg har mødt flere gange før. Scotty snuser ham lidt numsen et par gange og er vildt glad for de nye venner.

På et tidspunkt gå ejeren ud af stuen og min lille skat gå hen til hendes hund og snuser ham i numsen. Han knorer så af ham vender sig om og overfalder ham.
    Jeg skriger "nej" så højt at jeg føler at mine lunger er ved at eksploderer og løber de 4 skridt til dem.Hunden giver ikk slip på Scotty før jeg skubber han væk.
    Han piver og piver og piver... Han er helt væk og jeg prøver at berolige ham men kan jo ikk og græder selv og er så bange.Og det var han også. Han tissede mens jeg holdt ham og det var et øjeblik hvor jeg fik lidt kontakt til ham. Han blev lidt rolig og ligger i mine arme og der ved jeg at den er helt gal og at jeg er ved at miste ham men håber.... Mange hunde overlever så ja, jeg håber.men hans hoved var meget havet, blodsamling..
    Han bløder også under den venstre øje.
    Min datter var med og jeg tror at hun aldrig vil komme over det.

Han dør på vej til hospitalet i mine arme.

• #9   28. jun 2011 Og mange tak for jeres søde hilsner. Det varmer.

• #10   28. jun 2011 Hold da op...
    Sikke skrækkeligt.
    Jeg føler meget med jer.

Ord er fattige i denne sammenhæng, så jeg vil nøjes med at sende dig et kram.

RIP lille vovse.. Taco tager imod dig på regnbuebroen

• #11   28. jun 2011 ej hvor voldsomt smiley

det er da nok den værste måde at miste sin bedste ven.
    en ting er når naturen går sin gang og de bliver gamle, men det der er jo helt uventet og voldsomt! smiley føler med dig.
    håber han får det godt der hvor han er nu, selvom han burde være hos dig.

• #12   28. jun 2011 Årh gør mig virkelig ondt, det er rigtig hårdt når man mister dem så pludseligt og uventet =(

• #13   28. jun 2011 Åh gud nej nej nej. smiley
    Sidder her og har det skidt i hele kroppen nu. Åh hvor er det forfærdeligt!
    Ryster helt.
    Hvad med den hund der overfalde? Hvad sker der med den?

• #14   28. jun 2011 R.I.P :`( ved lige selv hvordan det føltes at miste ens bedste ven:`( en sorg man aldrig vil komme over igen. jeg ønsker dig virkelig held og lykke fremover selvom det er svært at komme over det og an heller aldrig vil komme helt over sit tab igen. (taler med erfaring da jeg selv oplevede dette i vinterferien:`(. Sov sødt.

• #16   28. jun 2011 årr græder helt.. er tom..

rip lille vovse.. krem til jer alle

• #17   28. jun 2011 Ej hvor skrækkeligt :o(

• #18   28. jun 2011 Mange tak til alle.
    Jeg har prøvet at skrive flere gange og bryd så helt sammen.

Jeg ved ikke hvad der skal ske med en anden hund. Ejeren nægter at hendes hund har bidt "hul" i Scotty og siger at han døde af chok. Det knuste mit hjerte at hun var sådan.
    Hun har vist meldt det til hendes forsikring men det får jeg jo ikke noget ud af.
    Jeg aner ikke hvad men gør i sådan en situation.

Jeg kan ikk få de billeder ud af mit hoved hvor min lille skat er så bange og i smerte og jeg kunne intet gøre for ham. Der gør så ondt smiley

• #19   28. jun 2011 emma R

Åh gud smiley
    Jeg passer selv hunde, og jeg forlader dem aldrig alene, og jeg læser altid mine hundes signaler, hvis der er noget der så meget som minder om, at de skal til at knurre, får de en nej-kommando, og så bliver det afværget.
    Men man skal virkelig passe på, med fremmede hunde på deres territorier. Det kan desværre alt for nemt gå galt, specielt hvis der er en stor størrelsesforskel og flere hunde.

R.I.P til din lille basse,
    og er SÅ ked af det på dine vegne!
    Kæmpe knus herfra, og håber du fortsat kan klare det med oprejst pande! Sig til hvis du vil snakke! Mistede sidste år min Chica, og jeg er stadig ikke kommet over det. Det gør man aldrig.

• #20   28. jun 2011 Pyha hvor er det forfærdeligt.
    Kan dyrlægen du var ved ikke påvise hvad årsagen til at den døde var, altså biddet eller chokket?

• #22   28. jun 2011 Nej det var dog aldeles rædselsfuldt. Jeg føler virkelig med dig, men kan jo hverken gøre eller sige noget somhelst, der hjælper smiley

Mange forsikringer har noget krisehjælp inkluderet, hvis man har været ude for voldsomme hændelser. Jeg aner ikke om sådan en oplevelse går ind under det, men måske var det værd at undersøge, hvis du kan overskue det på et tidspunkt og følger, det kunne hjælpe dig at få talt det igennem.

Tanker herfra

• #23   28. jun 2011 R.I.P. stakkels lille vovse..... Er klart du er trist..... Men den anden ejer må tage ansvar. Prøv at ringe til dit forsikringselskab hvor du havde ham forsikret, de må kunne hjælpe dig i denne sag, og prøv at forhøre dig hos politiet, hvordan du skal forholde dig, og fortæl dem hvad den anden ejer siger om selve overfaldet....

• #24   28. jun 2011 Jeg ville ringe til forsikring og politi og forhøre mig. Dyrlægen i kørte til kan vel bevise det. Hvis i nåede derned

• #25   28. jun 2011 Hvor forfærdeligt....hvor må det have været slet at se på....føler virkelig med dig/jer.....trøste kram herfra...

R.I.P Scotty

• #26   28. jun 2011 Hvor er det frygteligt at læse:o((

Mange tanker til dig og din familie....

R.I.P Scotty.....

• #27   28. jun 2011 Vores forsikring dækker ikke noget for hunden er død og jeg kan jo ikk få penge for ham.
    Vi skulle have været ved politiet idag men jeg kunne simpelt hen ikke snakke om det og skulle forklare det hele i detaljer. Så vi venter til imorgen.

Og så venter jeg brev fra hendes selvskab for at se hvad de mener.

Jeg gå ud fra at intet sker med hendes hund men jeg tror ikk at der kan ske meget.
    Som sagt det har knust mit hjerte at hun var så kold. Hun så jo godt lille Scotty og min datter har flere gange sagt " Mor gør noget, det er blod i øjet"

• #28   28. jun 2011 Mange tanker herfra.

• #29   28. jun 2011 Åhhh... det er bare en forfærdelig oplevelse.

Varme tanker her fra...

• #30   28. jun 2011 Hvor frygtelig en oplevelse for jer alle...

Mine bedste tanker, det gør mg ondt.

Sov sødt, lille Scotty

• #31   28. jun 2011 åhh hvor forfærdeligt - kan levende frestille mig hvor forfærdeligt det må være... stort knus her fra

RIP lille scotty :ó(

• #32   28. jun 2011 Kan levende forestille mig din smerte og dit frygtelige afsavn til din lille dreng... hvor gør det mig ondt, at han skulle af dage på sådan en grusom måde smiley

R.I.P. lille Scotty

• #33   28. jun 2011 åhh gud hvor er det noget af det frygteligste jeg længe har hørt,fik det så dårligt da jeg læste det,hvor er det skrækkeligt i skulle opleve det især din datter :O((( føler så meget med jeg,har ingen ord for det ved slet ikke hvad jeg skal sige,stakkels jer :O((( r.i.p lille smukke scotty :O(((

• #34   29. jun 2011 trist...
    Men hvad er det lige i vil have at der sker med den anden hund? Skal den aflives? bringer det de døde tilbage eller gør det nemmere for Emma at undvære sin hund?
    Det er levende væsener og den slags sker, blot trist at din "venninde" ikke tager en snak med dig om det istedet for bare at nægte alt.

Hvad race er hendes hund iøvrigt?

• #37   29. jun 2011 Ej hvor er det skrækkeligt!!! Hold da op en omgang!! R.I.P lille vaps;( Jeg kan slet ikke sætte mig ind i at man ikke afliver sådanne hunde!! Det er fint den knurrer og hvis den så blev ved med at snuse, at den så makere, men at den lige frem overfalder din hund, ja i min verden er det ikke ok!!! Hvilken race var det der overfaldt din hund??

• #38   29. jun 2011 Ina O: Er faktisk helt enig i det du skriver men den burde ha makeret først! Vi har så kun oplevet det 2 gange, men vores hund knurrer først, og hvis den anden ikke forstår det, gør han og hvis den stadig ikke forstår det makerer han og det forstår ALLE hunde som regl! Men ellers har vi fjernet ham! Jeg syns ikke det er ok at have en hund der tolerer så lidt! Ja hvis den anden hund havde bidt den, kunne man måske sætte sig lidt mere ind i at den havde gjort det men nu lugtet den kun til den! Jeg syns det er uansvarligt at have sådanne hunde med mindre det er virkelig erfarende hunde ejere, som bruger den til vagt osv! For så ved de oz godt at den måske slet ikke ville kunne tolere andre! Det lyder til at det kom fuldstændig bag på hendes veninde siden hun ikke vil erkende at den har overfaldet!!

• #41   29. jun 2011 *Krumme* Bider først og spør' bagefter : Nu spørg jeg nok lidt dumt:) Men en DGS, hvad er det??

• #43   29. jun 2011 Hvor er det dog en utrolig trist historie smiley
    Jeg er utrolig ked af det på jeres vegne.

R.I.P.

• #44   29. jun 2011 *Krumme* Bider først og spør' bagefter : Ok..hehe..tak:)

• #45   29. jun 2011 Ina O: ja så må det jo ha været rimlig voldsomt siden den anden hund døde af det!!

• #46   29. jun 2011 Ina
    Min lille scotty er ikke en voksen hanhund. Han var stadigvæk lille, ikke engang et år.

Ja som andre siger så var det værste at hun ikke kan se at det var forkert, at hendes hund har bidt Scotty og at han døde af det. Hun sagde at hun vil tage til dyrlægen for at høre hvad han mener om det. Da jeg så spurgte til det har hun nægtet at svare mig.
    Hun siger At han aldrig har bidt hul i nogen for, at han legede med små killinger uden at gøre dem noget og hvalpe osv osv....
    Hvi det er sådan så kan jeg slet ikk forstår hvorfor det gik ud over min lille vaps!

Det hele er bare ubehageligt og trist.
    Jeg glæder mig bare til den dag hvor jeg kan tænke på min Scotty med smil på læben uden alt det her smerte men føler.

• #48   29. jun 2011 Det er forfærdeligt.
    Når jeg tænker på hvor skidt jeg havde det da Cleo blev aflivet i Januar kan jeg slet ikke fatte hvor rædselsfuldt i må have det nu.

Stakkels stakkels jer og Scotty.
    Mange knus og tanker.

PS: Sørg for at tale det skete godt igennem med din datter. Hun skal have det ud af systemet.

• #49   29. jun 2011 GUd nej hvor er det forfærdeligt:( ... arj men altså hvordan kunne det ske... håber i er ok selvom det er rigtig hårdt:(

• #50   29. jun 2011 Ina O: Jeg syns altså lidt det er noget pjat det du skriver, for du skriver det som om at ALLE hunde bare ikke kan med samme køn! Det har vi ALDRIG været ude for ,med vores og heller ikke dem i vores omgangskreds, har været ude for det! Det er hvad man gør hunden til! Self er der nogle der ikke er så glade for eget køn men det betyder ikke alle!! Og en hund burde bare ikke gå til angreb på den måde!!

• #51   29. jun 2011 Line, Nej det er ikke bare hvad man gør hunden til.

En del hanhunde accepterer ikke andre kønsmodne hanner på deres omraåde. Andre gør. At dine og din omgangskreds's hunde gør, er jo rart for jer, men det betyder ikke at det altid er noget man selv er herre over. Din næste hund kan vise sig at være samme-køn intolerant.

Man er til gengæld selv herrer over at tage højde for om ens hund kan med andre af samme køn, eller ej.

• #53   29. jun 2011 Ina O: Jeg syns bare ikke det er normalt at en hund angriber på den måde eller acceptabelt!

• #54   29. jun 2011 Mit hjerte græder med dig! R.I.P lille Scotty.

• #56   29. jun 2011 R.I.P lille Scotty hvil i fred.

Det gør mig ondt at læse om din lille hund. Jeg føler meget med jer i denne svære tid, sender varme tanker og trøst kram til jer.
    Knus Liselotte S.

• #59   29. jun 2011 Maj-Britt *DKK snob, *: Nu går jeg ud fra at den var til mig for jeg skrev det;) Det jeg mente med det var at det ikke er alle hunde der er sådan overfor eget køn!!! Det har vores aldrig været og har faktisk ikke rigtig oplevet sådanne hunde der bare er gået til angreb på den måde!!! Og JO det hænger i hvert fald oz sammen med hvad du gør hunden til!!! Hvis den ikke kommer ud blandt andre osv er det da klart den ikke kan tolerer andre hanhunde eller bare hunde for den sags skyld!!! Men det der pjat med at en hund er egetkøns aggresive, passer bare ikke altid og har meget at gøre med hvordan du opdrager din hund!!!! Og skriv pænt, tak!!:)

• #61   29. jun 2011 pia H: hvad for nogle racer og gerne links osv...så jeg lige selv kan læse det! Har mødt mange forskellige racer, ja hvor der er nogle der self er mere end andre men ikke ensbetydende med at de overhovedet ikke kan med eget køn:)

• #63   29. jun 2011 *Krumme* Bider først og spør' bagefter : amerikansk bulldog, har vi så selv haft og han var det slet ikke. Filan, ja det må jeg gi dig ret i:) Har selv oplevet en:) Men ikke på den måde at den bare gik hen og overfaldt en hund fordi den lugtet til den

• #64   29. jun 2011 Helt ærligt.
    Sorry jeg blander mig men en lille stakkels hund er død kan den diskussion ikke tages i en anden tråd?

• #65   29. jun 2011 Renee V: Jo det er rigtig...sorry...det var nok heller ikke så smart:)

• #67   29. jun 2011 Jeg ved at man ikke forventer at alle hunde kan sammen med alle andre. Men når hun passer hunde i fritiden og har gjort det i flere år så gå jeg ( så dum som jeg er) ud fra at hendes hund godt kan tåle at blive snuset lidt til.

Min lille hund stolede på mig og jeg har taget ham med et sted hvor han blev ovefaldet og døde. Det må jeg så leve med og det er ikke nemt.

Vi har meldt sagen til politiet idag, det krævede vores forsikring. Jeg ved ikk helt hvad der skal ske nu, håber bare det ikke sker for andre.

• #70   30. jun 2011 Jeg er altså nød til at rette lidt omkring Terrier/Bull hunde, ja der er tendens til kønsagrression, men ikke i den grad at de kan leve fint i flok, det er i fremmed hunde kønsaggression, at problemet ligger..

Og min erfaring siger mig at sådan har rigtig mange racer det, og da endnu mere når fremmed hund kommer på hundens matrikel, så bliver den teritoriel(staves)

Jeg ville aldrig påtage mig det ansvar at passe andres hunde i mit eget hjem, det ville blive på pensions primisser og aldrig sammen med mine egne hunde medmindre det var hunde de meget meget ofte var sammen med.

• #71   13. jul 2011 årh nej altså :o( har først set denne nu...... det var dog forfærdeligt........

Håber, du har det lidt bedre nu...... selvom det her nok er noget man aldrig nogensinde kommer over/glemmer :o(

Og håber virkelig det har fået konsekvenser for hende, der ejede hunden, der slog din hund ihjel.....

Stakkels dig/jer.....
    Sender de varmeste tanker...

KH M

• #72   13. jul 2011 Hey Mijanne

Som du siger så kommer man aldrig over det. Min datter har det lidt bedre og det er jeg utroligt taknemlig for. Hun ønsker bare en anden hvalp nu smiley
    Jeg har det værst om natten når jeg skal sove. kan bare ikk få billeder ud af hovedet og den måde han piv på.

Puha bliver så ked af det smiley

Vi har meldt det til politiet og de har været hos ejeren for at forhøre hende og se hendes to hunde.
    De ringede til mig bagefter og sagde at hendes hunde var stille og rolige og at min var hvalp så han må have været træt af at Scotty rendte ham i røven!
    Jeg var så gal at jeg bare begyndte at græde og forklarede situation igen og igen.

Jeg ved ikk hvad jeg skal sige til det udover at man føler sig magtesløs og hvor det det bare uratfærteligt for min lille vaps.

• #73   13. jul 2011 Føj altså smiley det er bare uretfærdigt......

Jeg ved præcis hva du mener mht det med ikke at ku få "billedet" ud af hovedet, specielt når man skal sove..... Min Sumo lever heldigvis i bedste velgående, men han blev overfaldet for et par år siden - og det glemmer jeg heller aldrig - og de der "billeder" man fuldstændig ufrivilligt får :o(
    Ved ikke om du kan bruge det til noget, men det blir bedre med tiden - og prøv at tvinge tankerne væk og find et eller andet du er glad for - fx en rejse - og tænk på det hver gang de dumme billeder dukker op.

Varme hilsner og tanker herfra

• #74   13. jul 2011 Mange tak smiley

Vores anden poms Cherie er ret mærket af det. Hun er simpelthen så bange for alle hunde som vi møder og er slet ikke tryg ved at de vil hilse. Hun har jo været med da Scotty døde.

Og jeg er lige så bange som hun er. Jeg er bange at der sker hende noget og så er jeg ved at skide i bukserne hver gang vi møder store hunde smiley Det er jo heller ikke godt for hende da hun kan jo mærke det.
    Heldigvis har min kæreste lidt mere is i maven så han træner med os når vi skal hilse på andre hunde.

Jeg regner også med at det vil blive bedre med tiden og ja som sagt glæder mig bare til den dag hvor jeg kan tænke på kan med smil på læben i stedet for alt det her smerte man føler :-(((

Kommentér på:
Min lille skat er død :,-(

Annonce