{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Ang. udfordringers billeder.. {{forumTopicSubject}}

Kære firbenede venner,.

Jeg har i nu noget tid gået og tænkt over hvad i kigger på når i stemmer i udfordringer. smiley

- Et godt billed af hunden?
- Hundens race?

eller noget helt tredje?

Når jeg stemmer på folks hunde, så kan det være begge dele.

Men jeg stemmer ofte på de billeder der er bedst taget af ejerene.

Jeg spørger kun af nysgerrighed. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. udfordringers billeder..
  • #1   5. jul 2011 Den af hundene jeg bedst kan lide, den der har gode billeder samt en god tekst..

• #2   5. jul 2011 jeg stemmer på billederne....først og fremmest det første billede, kun i tvivlstilfælde kikker jeg de andre billeder

billedet skal være af nyere dato...altså ikke et hvalpebillede som første billede, hvis hunden er voksen.

det skal være tydeligt, taget i hundehøjde og vise hunden bedst muligt, dvs ingen billeder af andre hunde eller en masse skrammel
    sjove billeder bliver der også stemt på her

og så skal hunden passe til racen.....

• #3   5. jul 2011 Jeg er ligeglad med om det er et hvalpe billede man ser først - så længe der også er nye billeder af den.

Det skal være gode billeder, som ikk er alt for grumset.

Der skal ikke ske det samme på alle billederne. Altså alle billederne skal ikke være hvor hunden fx sover, eller sidder og kigger ind i kameraet. Der skal ske noget smiley

• #4   5. jul 2011 Jeg kigger meget på billeder, er de klare og tydelige, ensformet eller varieret. Er der fyldig tekst trækker også op.

• #5   5. jul 2011 Jeg stemmer kun på Chinese Crested Hairless og det gør jeg fordig jeg mener det nærmest er umuligt at få stemmer på denne hund i HG.

Jeg tager heler ikke selv imod udfordringer

• #6   5. jul 2011 Kigger bedste billede og selvf. betyder racen en del da nogle racer for mig er meget smukke og andre virkelig meget lidt kønne. Men det betyder ikke jeg fx. stemmer bjæfer hvis den anden hund af anden race er smukkere er det den der får min stemme.

Er hundene lige smukke/specielle så læser jeg teksten og den der har gjort mest ud af det får som regel min stemme.

Er teksterne så også lige så gode så kigger jeg alle de andre billeder :o)

• #7   5. jul 2011 Jeg er lidt overfladisk.... Indrømmet!

Kigger som regel kun på det første billede - og ser hvilken hund, der tiltaler mig mest. Og eftersom jeg er vil med de lidt større hunde, er det som regel dem, der får min stemme.

Udfordring mellem 2 små hunde bliver afgjort på "cuteness-faktor"

Kommentér på:
Ang. udfordringers billeder..

Annonce