{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

Billie hjemme fra dyrlægen... {{forumTopicSubject}}

Billie har i dag fået opereret en tumor væk på højre for ben, det var ik bare en fedt knude. Så de har sendt den ind, bare for at være på den sikker side.

Det stykke dyrlægen har fjernet var 1x1 cm, og hun har fået 4 sting. Ja så har hun en skærm på, det siger hun sådan set ik noget til. Men hun kan ik altid orientere sig og bedømme afstande, håber hun lære det hun ska ha den på i 10 dage.

Hun ska holdes i ro de næste 4-5 dage, håber det kommer til at gå ok.
Da vi kom hjem fra dyrlægen gik der over 2 timer, inden hun lagde sig ned. Så kørte vi en times tid, så hun ku få lidt ro. Hende og Jackie havde vist bare sovet, tror nok Jackie syntes det er mærkeligt at Billie ik er som hun plejer...

Nu venter vi bare 10 dage, på at høre om knuden er god eller ondartet.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billie hjemme fra dyrlægen...
Kommentér på:
Billie hjemme fra dyrlægen...

Annonce