605 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

DM ligger lige foran os! DM ligger lige foran os!

Ja hvor skal jeg starte..

Jeg er så glad så glad.. I weekenden var mig og min skønne hund Lady til weekend konkurrence i Ødis-Bramdrup! Det gik så godt af vi fik endnu 2 dm pinde med hjem så nu har vi 4 i alt! Vi skal jo have 6 for og komme med til DCH-DM 3 i spring og 3 i agility. Mangler bare en af hver nu! Er så tæt på så nu skal der bare trænes og trænes med min super hund! Har aldrig været så tæt på før som jeg er nu er så stolt over min godt gode hund at vi nu vil kæmpe til de næste konkurrencer om de sidste dm pinde...

Ville bare lige af med min glæde til den her dejlige side

http://www.hundegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=32663

Her er vores fejlfrie SP åben løb som udløste enenu en dm pind smiley kommenter den gerne hvis i kan se den jeg simpelthen kan bare se den igen og igen smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DM ligger lige foran os!
  • #1   6. jul 2011 tusinde tak er helt vild i varmen hehe smiley SKønt man kan se hvodan hårdt arbejde betaler sig !

• #2   6. jul 2011 Tillykke. Hvor er det fedt at se!

• #3   6. jul 2011 ja det er så skønt og så vide jeg SELV (med trænere self) Har gjort hende til den hun er i dag det er det der betyder mest og hvor langt vi er kommet smiley

• #4   6. jul 2011 Tillykke - fedt og se, når der er andre end bordere, der blander sig i toppen smiley

• #5   6. jul 2011 Ja de bordere har alle efterhånden! men de river helsigvis mere eller mindre hele tiden fordi det går så stærkt så stærkt så er det bedre med en lab blanding som lady der næsten aldrig river og stadig løber ok hurtig.. hihi

• #6   6. jul 2011 Flot løb. Stort tillykke. Ja det er så fedt at se andet end bordere =) Løber selv med en dober, som dog stadig er meget ny i konkurrencer og til tider noget ukoncentreret =)

• #7   6. jul 2011 Som skrevet endnu engang tillykke...

Nu ved jeg ikke hvad border collierne laver over i jydelandet, men her er det altså de færreste der river alt ned på deres vej fordi det går hurtigt smiley men samtidigt så er det heller ikke usædvandligt at det er en anden race en BC der vinder hos de store. Der er blandt andet en dygtig hundefører med to labblandinger og så er der nogle gode terveurner her i kredsen...

Men hvis jeg ikke får min hund gennem nåleøjet tror jeg at jeg kommer over og hepper... Vi har trods alt en hundefører der er kvalificeret i agility(hun vandt sidste år) og to der er rimmelig sikre på at skulle afsted i lydighed(den ene er pt. bedst på landspland i sin klasse)...

Men der er lang vej til Odder fra Vordingborg hvis man ikke selv skal løbe...

• #8   6. jul 2011 Forresten... Er der en hund som får en skideballe i starten af videoen?

• #9   6. jul 2011 Camilse:
    Nej det self ikke alle der river af BC men mange gør! ved der er mange der har problemer med deres spring teknik og sådan men self ikke alle og kan andre racer os sagtens..

Ja det må man vist sige der er det ikke en jeg kender som råber sådan af sin hund det var en anden en!

Ja for søren der er lang vej men håber da du kommer med så kan det være vi ses hvis jeg når og få de sidste 2 pinde smiley

• #10   6. jul 2011 Nu må jeg se hvordan det går i næste uge... Vi skal nemlig til konkurrence fra søndag til lørdag, det er godt nok et DKK-stævne, men der er massere af mulighed for at få noget mere rutine... Vi har trods alt kun være til 5 rigtige konkurrencer i alt...

Planen er jo også at det først rigtig bliver alvor når den lille bliver gammel nok til at løbe...

Kommentér på:
DM ligger lige foran os!

Annonce